לזה ממש ממש לא ציפיתם נכון? מבלי ששמתם לב הדוגמנית קארין כהן, גרושתו של נירו לוי, הפכה לאמא טרייה. לפני שנתיים וחצי ביטלה כהן את האירוסים לניר דבש, ארזה פקלאות ועזבה את ישראל לטובת חיים חדשים בלוס אנג'לס. מאז המשכתם להתעדכן על חייה בזכות הרשתות החברתיות והתמונות שהיא נהגה לעלות, אך היא שמרה על סודיות וערפל בכל מה שקשור לחייה האישיים והזוגיים.

זה הצליח לה כל כך טוב שלא ידענו שהיא נמצאת בזוגיות חדשה ויציבה עם בחור בשם נוי איתו היא תתחתן בקרוב, ולא ידענו שהיא מטפחת בטן הריונית ראשונה ובעיקר לא ידענו שערב לפני חגיגות הוולנטיין דיי היא הביאה לעולם יורשת עצר ראשונה. היום היא בחרה לחלוק עם העולם את הבשורה המשמחת וגם סיפקה לנו הצצה מהבטן ההריונית שכבר איננה כשהעלתה תמונות הריון לרשתות לצד פוסט מרגש וסיפרה על הבת ששמה אמה:


 

A post shared by Casey (@karincohen3) on


"אחרי קצת יותר מ-9 חודשים, בהם לא הבנתי בדיוק מה מתרחש בגופי... אחרי מסע מדהים ולפעמים לא פשוט ביחד איתך...ב-13 בפברואר בשעה שתיים ועשרים שתיים דקות בדיוק קיבלתי משמעות לחיי.. נולדתי מחדש רק הפעם לחיים אמיתיים, חיים בעלי משמעות, חיים שבהם סופסוף מצאתי את מה שמגדיר אותי, את מה שגורם לי להרגיש.. להרגיש בחיים!"

הדוגמנית המשיכה וכתבה: "נולדתי ביחד איתך אוצר קטן של אמא... מי היה מאמין?!? אני אמא..!!!! בפעם האחרונה שאני זוכרת יצאתי לכיוון בית החולים עם בטן וחזרתי עם מלאכית שגורמת לי לבכות מאושר בכל פעם שאני מביטה בה.. להסתכל למעלה ולהודות לבורא עולם על הזכות שנתן לי ולצעוק אליו עד כמה אני אוהבת אותו.. יש לי מלאכית קטנה שגורמת לי להרגיש כאב עצום של הנאה...כאב מענג.. עונג של אהבה אינסופית.. למידה של אושר מהו... אמה הקטנה שלי, אני אסירת תודה לך שבזכותך הפסקתי להתעסק בתפל.. הפסקתי ליהנות ממוזיקה סתמית במועדוני לילה אפלים.. התחלתי ליהנות מהצלילים של הקול שלך, מהצלילים של הבכי שלך.. מצלילי הנשימה שלך... הפסקתי להתעסק באיך למלא את נשמתי בחומר.. כי כרגע היא מוצפת באהבה ולא מורגש שום חוסר.. חוסר שגורם לי לרוץ ולקנות כל מה שאפשר בשביל חיוך קצר או 24 שעות של אושר מזוייף.. כל הריק התמלא.. כל ה׳רעב׳ לסיפוקים התפוגג... אני שבעה בזכות האהבה שלך אליי.. בזכות האהבה שלי אלייך... כל המחשבות על איך לבנות את עצמי ולהתקדם.. לייצר כסף ולעוף על העולם.. הכל ב'hold' ושישאר שם... כל ה׳חומר׳, כל ה׳צבע׳, כל המרדף המעייף הזה אחרי הכלום אחרי הריק... הוא כבר לא מעניין.... היום יש לי סופסוף את מה שכל כך היה חסר לי ואפילו לא הייתי מודעת לחוסר.. היום אני שלמה.. ה13 בפברואר הוא יום ההולדת שלך ובאותה הנשימה היום שגם אני נולדתי עמך מחדש... כל כל הרבה זמן שחיכיתי לשתף.. כל כך הרבה זמן שחיכיתי לצרוח לאוויר העולם שיש לי אותך והנה את כאן ואני מבטיחה לך בזאת להקדיש לך את חיי, את כל כולי.. את כל עולמי.. את כל כוחותיי ואת נשמתי בכל יום מחדש!!!! אוהבים אותך... אמא ואבא". 


 

A post shared by Casey (@karincohen3) on


 

A post shared by Casey (@karincohen3) on