הפרסומת החדשה של קסטרו עלתה אתמול בערב לאקרנים והצליחה להרגיז לא מעט צופים. בפרסומת המדוברת מצולמים שני הפרזנטורים הראשיים של הרשת רותם סלע ואביב אלוש שגם מגלמים זוג בסדרה "להיות איתה" מצולמים כשהם מתלטפים ומתנשקים, שוכבים על הרצפה ומתערטלים בחצי עירום כשהם עם ג'ינס ללא חלק עליון.

אתם וודאי לא יודעים אבל הסיפור האמיתי מאחורי הפרסומת הפרובוקטיבית הוא שחברת הפרסום צילמה גרסה ארוכה לאקרנים, אבל היא לא עברה צנזורה, אז במקום לצלם מחדש שלחו גרסה מקוצרת מהפרסומת של סלע ואלוש רק שוכבים על הרצפה בחצי עירום ומתלטפים. בעוד הפרסומת בטלוויזיה תהיה מצונזרת, המנחה והדוגמנית בחרה בכל זאת לעלות לרשתות את הגרסה הלא מצונזרת והמלאה וזכתה לשלל ביקורות נזעמות וקשות מצד העוקבים.

אלה הם רק חלק מהתגובות. "מזעזע, הגזמתם", "אם הייתי אשתו או בעלה לא הייתי עוברת על זה בשתיקה", "יותר מדי פרובוקטיבי, גועל נפש", "זה לא פרסומת זה נראה כמו בית זונות. מסכן בעלה מה שנישאר לי זה רק לרחם עליו".



עוד לא עשיתם לנו לייק? לחצו, היכנסו לעמוד האינסטגרם של TMI והישארו מעודכנים

"בושה לראות עד כמה אדם מוכן להשפיל את חיי הנישואים שלו", "מזעזע לראות אישה נשואה עולה ככה על גבר מתנשקת איתו ושוכבת לידו חצי עירומה. מה חסר לך בחיים שאת צריכה לעשות פרסומת פרובוקטיבית זה נראה כמו הקדמה לסרט פורנו", " שני אנשים נשואים עם ילדים מעורר חלחלה." "פשוט מגעילה, תתביישי לך נשואה וזה מה שאת עושה".

מיח"צ קסטרו נמסר: "את הקמפין לקולקציית הג'ינס מובילים רותם סלע ואביב אלוש, הזוג הטלוויזיוני האהוב והמוכר ביותר בישראל. בכל העולם מאז ומתמיד ג'ינס הוא הסמל לחופש, נעורים ואהבה. אנחנו מזמינים את כולכם להתאהב בקולקציית הג'ינס החדשה לנשים ולגברים".

מה אתם חושבים? (צילום: גיל אוחיון)
מה אתם חושבים? (צילום: גיל אוחיון)

לפני ההתפשטות
לפני ההתפשטות