רגע לפני שמריה דומרק נכנסה לבית האח הגדול, היא דאגה להשאיר אחריה סחורה חמה לשוק - כזאת שתפתח כותרות במדורי הבידור. דומרק, הדיירת בת ה- 21, כוכבת רשת ודוגמנית, אומנם מאד מופנמת וחסרת בטחון בבית, אבל כשמצלמת העדשות נפתחות מולה, היא משתחררת ומרגישה בנוחיות רבה (אולי רבה מדי?).

שבועיים לפני שנכנסה לבית הכי מפורסם במדינה דומרק התייצבה יחד עם בן זוגה בשבע השנים האחרונות בועז יוסף, על סט הצילומים והצטלמה להפקת אופנה כשהיא טופלס. אותנו זה לגמרי הפתיע, לא את המיליון מאתיים עוקבים שלה באינסטגרם שכבר מתורגלים לצפות בדומרק בתמונות פרובוקטיביות וחושפניות אותם היא נוהגת לפרסם ברשתות.
מריה דומרק


כפי שכבר יצא לכם לקרוא כאן ב- TMI דומרק חובקת זוגיות יציבה וממושכת מזה כשבע שנים עם בועז יוסף בן ה- 23. הזוגיות היציבה של השניים שמושקת ברשתות החברתיות בתמונות נאהבים רומנטיות, לא מונעת מהדיירת להתגופף, להתחבק ולהתרכבל בכל הזדמנות עם הדייר הלוהט של הבית ישראל אוגלבו.
 
יוסף אמר בעבר ל-TMI על כך: "ההורים שלי מתבאסים מזה, זה לא נעים לצפות בזה, אבל אני הרגעתי אותם. אני לא כועס וגם לא חושש וזה לא משהו שמפריע לי כי אנחנו זוג מאוהב ויש לי אמון מלא בה. אנשים עושים את זה עם ידידים שלהם זה לא דווקא חריג, הקרבה ביניהם היא טבעית אבל על המסך זה נראה לא טוב. היא הייתה צריכה לחשוב פעמיים אבל לצערי היא לא, אבל אני לא אעשה לה על זה בלאגן או אפרד ממנה בגלל זה".

צילומים: ליאור קסון
מתחילים...

עוד בשלב הבגדים. מריה דומרק

מתחיל להתחמם

שלב הבא....