מעל חמש מאות אורחים הגיעו בשבת האחרונה אל המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן, לקחת חלק באירוע פתיחת תערוכתה של דינה רקנאטי -"קרוב". על האירוע בו ציינו גם את יום הולדתה ה- 90 של האמנית ניצח בנה, איש העסקים אודי רקנאטי. את התערוכה אותה אצרה רותי אופק, מלווה קטלוג וספרו של חוקר האמנות פרופ' מרק שפס, המקיף 70 שנות יצירה ואת סיפור חייה של דינה רקנאטי מימיי ילדותה בקהיר, בשנים של בין מלחמות העולם עד לנישואיה לרפאל רקנאטי ועלייתה ארצה.

המפגש כלל קטעי מוסיקה של חן צימבליסטה ונגני קונסרבטוריון מרום הגליל, יין משובח וקייטרינג של שף דורון בר און ממושב היוגב. בין החוגגים נצפו: פרופ' אוריאל רייכמן, עליזה ואהוד אולמרט, יאיר ואילנה המבורגר, פרופ' דני אופנהיים, דני קרוון, חיים וגליה טופול, יהודית יובל רקנאטי ודודי שמחה ועוד.

מרגלית מעירה את הדב


הפרמיירה של "להעיר את הדב" - סדרה חדשה של היוצרת קרן מרגלית, שתעלה לשידור ב'קשת' בסוף החודש, ותוקרן גם בפסטיבל ברלין, נערכה בשישי בצהריים. כוכבי הסדרה המדוברת: נועה קולר ויוסי מרשק, התייצבו לפרמיירה נרגשים. הגיעו לצפות: דן ודנה מרגלית, שירה מרגלית עם בעלה אילן שילוח ובעלה לשעבר האלוף אהרון חליבה, אבי ניר, קרני זיו, חיליק שריר, טלי גורן, יורם לוינשטיין, זוהר יעקובסון, ואמנון ונאווה דיק.

שירה מרגלית וקרן מרגלית (צילום: אביב חופי)
שירה מרגלית וקרן מרגלית (צילום: אביב חופי)

קרני זיו וחיליק שריר
קרני זיו וחיליק שריר

טלי גורן
טלי גורן

גבאי במועדון

יו"ר המחנה הציוני - אבי גבאי, הגיע בשישי בבוקר למפגש עם חברי המועדון המסחרי שנערך במלון הילטון בתל אביב. גבאי פרש בפני הנוכחים את חזונו להפוך את מדינת ישראל למדינה הכי טובה לאזרחיה. האזינו בקשב: נשיא המועדון המסחרי - דן ברניצקי ורעייתו קוני, עליזה סומך-קרן מנהלת המועדון המסחרי, יונה ודודי ברטל, ניסים ברדה, יצחק לוי, פרופ' שמואל פוקס, עמיר ועדנה מקוב, מירה ואברהם חמו ואורלי אברהמי.

עליזה סומך- קרן, דן ברניצקי ואבי גבאי (צילום: רפי דלויה)
עליזה סומך- קרן, דן ברניצקי ואבי גבאי (צילום: רפי דלויה)


זקוטו מוגזם

לרי זקוטו, מנהל פעילות מותג האופנה TOPSHOP בישראל, אירח את הזמר היוצר והמפיק עברי לידר, ואת לידור גזית - הזוכה בתחרות "מוגזם" של המותג. במסגרת התחרות, העלו המתחרים תמונות בלבוש מוגזם לרשתות החברתיות, ולתמונה האטרקטיבית ביותר נבחרה לידור גזית, סטודנטית למדעי המוח באוניברסיטה העברית בירושלים.

הזוכה הוזמנה לחנות TOPSHOP בקניון רמת אביב, שם המתין לה בהפתעה עברי לידר שיחד עם זקוטו העניקו לה שובר בסך 1000 ₪ לקניות ברשת. לידר גם העניק לה כרטיסים להופעת הבכורה שלו בסבב ההופעות החדש "מוגזם", וכניסה למתחם VIP מאחורי הקלעים.

לרי זקוטו, עברי לידר ולידור גזית (צילום: שוקה כהן)
לרי זקוטו, עברי לידר ולידור גזית (צילום: שוקה כהן)


רוקוול במרינה

הסטאר-ארכיטקט האמריקאי, דיוויד רוקוול, יו"ר ומייסד קבוצת רוקוול, האחראי על עיצוב המלונות היוקרתיים בעולם, הגיע בשבוע שעבר לישראל על מנת להציג לראשונה את הדמיות 'מלון המרינה' שיוקם בהרצלייה בעיצובו. מדובר בביקור עבודה סביב הקמת המלון שיזמו קבוצת חג'ג' והאחים כהן. במסגרת הביקור נפגש רוקוול גם עם פרופ' יולי תמיר - נשיאת מכללת שנקר וקיים שיחה פתוחה עם סטודנטים, שבה תיאר את מקורות ההשראה לפרויקטים הגדולים שעיצב בעולם. הוא סיפרעל העניין הרב שהוא מגלה בתיאטרון, עניין שהוביל אותו לעצב סט במת מחזמר בברודווי, אשר הביא לו זכייה בפרס ה'טוני' היוקרתי.

יולי תמיר ודיוויד רוקוול (צילום: אחיקם בן יוסף)
יולי תמיר ודיוויד רוקוול (צילום: אחיקם בן יוסף)

בכר שר

עו"ד חן בכר ערך בחמישי הופעת בכורה לדיסק של שיריו ב'קמיליו' בתל אביב. הגיעו להאזין ולהריע לבכר: דניאל סלומון, שהפיק את הדיסק , רוני סומק שכתב חלק מהשירים בדיסק וליאור שמואלי מנכ"ל עמותת "גדולים מהחיים" שההכנסות מהערב הועברו לעמותה אותה הוא מנהל.

רוני סומק, דניאל סלומון, חן בכר וליאור שמואל (צילום: יוסי נמר)
רוני סומק, דניאל סלומון, חן בכר וליאור שמואל (צילום: יוסי נמר)