אורחים רבים מצאו מפלט מהחום הגדול השורר בחוץ, והגיעו בשני אחר הצהריים למתחם 'סינמה סיטי' בגלילות, שם נערכה השקת הדרמה היומית החדשה 'אילת' מבית HOT VOD Young. בין באי האירוע נצפה מתרגש במיוחד עו"ד אייל רוזובסקי, שבנו - יונתן רוזובסקי, משחק בסדרה. מחאו כפיים ושמחו על עוד יצירה ישראלית מקורית: מנכ"לית HOT - טל גרנות-גולדשטיין וסמנכ"ל התוכן - יורם מוקדי, יוצרי הסדרה - דוד דהן ועידו דרור, נדב פלטי - יו"ר חברת 'מפל תקשורת' ומנכ"ל 'דורי מדיה גרופ' מפיקת הסדרה, זוהר יעקובסון וכן כוכבי הסדרה ניב סולטן ועומר חזן.

טל גרנות-גולדשטיין וניב סולטן (צילום: אביב חופי)
טל גרנות-גולדשטיין וניב סולטן (צילום: אביב חופי)

נדב פלטי ויורם מוקדי
נדב פלטי ויורם מוקדי



גלבוע עושה את יוון

מנכ"ל ומייסד קבוצת 'צוות 3' - ניר גלבוע, יצא יחד עם בנו רם, רגע לפני גיוסו של הבן לצה״ל, לטיול נהיגת שטח אקסטרים בהרי יוון. לטיול הצטרף שותפו העסקי וחברו של האב - ניר שאול - הבעלים של חברת 'יהודה טל תקשורת' וחברי קבוצה נוספים בהם: השחקן לשעבר גיא אריאלי, ובני דויטש - צלם האקסטרים והטבע.

רם גלבוע וניר גלבוע (צילום: גל תקשורת)
רם גלבוע וניר גלבוע (צילום: גל תקשורת)

פינברג והעובדים עושים את בודפשט

את סוף השבוע האחרון בילו עובדי משרד עו"ד נ. פינברג ושות' בחופשת קיץ בבודפשט. 60 עובדי המשרד התארחו במלון אינטרקונטיננטל בעיר הבירה ההונגרית, ונהנו מתכנית עשירה, שכללה, בין היתר, שיט לילי על הדנובה וארוחת ערב מגוונת מתפריט מקומי, סיור באתרים המרכזיים בעיר (בית הכנסת, המוזיאון היהודי, תצפית על בית הפרלמנט, השוק המקורה), ביקור במרחצאות גלרט ומסיבה במועדון 'האינסטנט' המפורסם. הנופשים לא פסחו גם על הרצאה מקצועית על דיני העבודה ויישומי החוק ההונגרי.

פינברג והעובדים (צילום: טל שובל)
פינברג והעובדים (צילום: טל שובל)

לנדסברג על במת בית צבי

בבית צבי נערכה לאחרונה תחרות מלגות בחסות חברת "סנו". התחרות מתקיימת זו השנה ה-24, ומתקיימת בזכות תרומתה של משפחת לנדסברג, בעלת השליטה ב'סנו'. יו"ר החברה - אלכס לנדסברג - היה אורח הכבוד ובין השופטים נכללו בוגרי בית הספר - השחקן והמגיש ירון ברובינסקי והשחקנית גאיה גורביץ.

אלכס לנדסברג (צילום: אביב חופי)
אלכס לנדסברג (צילום: אביב חופי)

צורף בפוסט פרידה מהחינוכית

ד"ר ליאור צורף, חוקר, סופר ומומחה בתחום חכמת ההמונים, מחבר הספר "המוח המשותף", ומרצה מבוקש בארץ ובעולם, שיתף את חבריו בפייסבוק על עברו בטלוויזיה החינוכית: "הטלוויזיה החינוכית עליה גדלנו, נסגרת ממש עוד מעט. הייתה להם תכנית אחת שהערצתי במיוחד כי היא נוצרה לחנונים כמוני – 'זומביט' כמובן. אתם יכולים רק לדמיין כמה התרגשתי שהזמינו אותי להופיע בה בתקופה שהייתי סטודנט בטכניון, תוך כדי שעבדתי כמדריך מחשבים במרכז ההדרכה בחיפה.

הארכיון הענק של החינוכית הועלה ליוטיוב והנה פתאום גיליתי את ההופעה הראשונה שלי בטלוויזיה, לפני 22 שנה. המנחה, גם הוא בפעם הראשונה בטלוויזיה, אולי שמעתם עליו... אייל קיציס".

תפסו ג'וב

>רותם רביבי מונה למנכ"ל חברת הנכסים של האוניברסיטה העברית.

>RAD, חברת פתרונות התקשורת של האחים זהר ויהודה זיסאפל,  צרפה את שבתאי קורן, לשעבר מנכ״ל Ness אירופה, להנהלה הבכירה. במקביל, מינתה את אודי קשקש למנהל חטיבת המכירות והשירותים לאמריקה.

>סבב מינויים ב- Nespresso ישראל: תומר הורוביץ, מונה למנהל חטיבת הסחר ושרון שחר מונתה במקומו למנהלת החטיבה העסקית.

>יפתח גנון מונה לתפקיד מנהל תיקי לקוחות – ארגונים גדולים (אנטרפרייז) בחברת אפלאוז ישראל

>רלי לוי נבחרה לכהן כסמנכ"לית השירות והשיווק של מאוחדת