1. אשת העסקים והפילנטרופית שרי אריסון שיתפה את חבריה בפייסבוק בתמונת ילדות וכתבה:

"נולדתי בשם שרון-רוז - זן מסויים של שושנה. זמן רב התנגדתי לשם הזה, עד ששיניתי אותו ברגע שיכולתי לכינוי שלי "שרי", שהפך לשמי הרשמי ומחקתי את השם רוז. היום אני מבינה שכנראה היה לי קשה מאוד לקבל את הסתירה שבין יופיו ומושלמותו של פרח השושנה לבין הקוצים החדים, שמהם יש להיזהר. לקח לי זמן רב להבין שיופיה של השושנה מורכב הן מהפרח והן מהקוצים, שהדואליות הזו קיימת בכולנו (עד שאנו עוברים מעבר לדואליות, לשלמות בתוכנו). לעיתים אנחנו כבני אדם לא אוהבים חלקים מעצמנו, אך עד שלא נקבל גם את יופיו של הפרח וגם את החלק הפחות נעים של הקוץ, לא נוכל להיות שלמים עם עצמנו. רק כשהבנתי את זה לגבי עצמי – יכולתי להתחבר שוב לשם שלי ולראות את היופי שבמכלול הפרח".

שרי אריסון תמונת ילדות  (צילום: פייסבוק)
שרי אריסון תמונת ילדות (צילום: פייסבוק)

2. ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטקיס, שהגיע לביקור רשמי בישראל, פגש בשלישי את היזם ויו"ר קרן JVP - אראל מרגלית. הפגישה נערכה במלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים, ועסקה בשיתופי פעולה בתחום הסייבר, החדשנות וה'פודטק'. יוון נחשפה לאחרונה למתקפות סייבר רבות, וחוותה עליית מדרגה במתקפות סייבר כפי שקרה במקומות רבים בעולם. השבוע הודיע שירות המודיעין היווני על גיוס 80 'האקרים' לשורותיו על מנת להתמודד עם מתקפות הסייבר.

אראל מרגלית וקיריאקוס מיצוטקיס (צילום: דנה לוי)
אראל מרגלית וקיריאקוס מיצוטקיס (צילום: דנה לוי)

3. ברכות לפרופ' עדי שטרן - נשיא בצלאל האקדמיה לאמנות ועיצוב בירושלים, שכהונתו הוארכה בחמש שנים נוספות, כפי שאושר פה אחד על ידי חבר הנאמנים של המוסד הוותיק והיוקרתי. 

עדי שטרן  (צילום: רותם שמואלי ותומר פרוכטר)
עדי שטרן (צילום: רותם שמואלי ותומר פרוכטר)

4. אנשי עסקים רבים לבשו לבן בסוף השבוע ונסעו למדבר, כדי לקחת חלק בחגיגות ימי ההולדת של ענת הראל ויפעת ניב, שנערכו ב'מואה נווה מדבר'. חגגו את נופי המדבר: אור ואורנה אלוביץ', דפי וגיגי לוי, שירה מרגלית ואילן שילוח, אודי פרידן ונירית ירון, רפי גדרון וריקי דרורי. על המוזיקה הופקד הבמאי אריאל פורמן ה- BFF של הכוכב ההוליוודי ג'רארד באטלר.

5. יזם ההיי-טק ישי גרין נעצר בשני על ידי משטרת ישראל בהפגנת האומנים בירושלים. גרין סיפר כי שוטר שיקר כאשר טען שתקף אותו, ועל כן כמעט נשאר במעצר לילה. תודות לעו"ד שרון חזות שוחרר לדבריו ממלתעות השילטון. 

תמונת ארכיון דפנה רובינשטיין וישי גרין (צילום: רפי דלויה)
תמונת ארכיון דפנה רובינשטיין וישי גרין (צילום: רפי דלויה)

6. אגודת ידידי מכון ויצמן למדע, בראשות יו"ר מועצת המנהלים של המכון - שמשון הראל, מבעלי חברת אמריקה-ישראל; ומנכ"לית אגודת הידידים - יעל גורן-וגמן, קיימה מפגש און-ליין.  ידידי המכון הוזמנו לפגוש ב"זום"  את ד"ר יאיר שינדל - מייסד ושותף-מנהל של קרן ההון סיכון aMoon וממקימי 8400 – מועדון העילית של התעשייה הרפואית. ד"ר שינדל הרצה למשתתפים אודות תעשיית ה- Health- Tech בעידן הקורונה. התכנסו והתחברו: יריב נורנברג, סמי סגול, עידו נחושתן, פרופ' רות ארנון ובעלה אוריאל ארנון, ועוד. 

ד''ר יאיר שינדל (צילום: Tomer Jacobson)
ד''ר יאיר שינדל (צילום: Tomer Jacobson)

7. עדכון אופטימי: טניסאי העבר  אנדי רם מתכנן קאמבק זמני עם הפרטנר המיתולוגי שלו – יוני ארליך. אנדיוני, יחזרו ככל הנראה לסיבוב מיוחד וחד פעמי באליפות ישראל או במשחק ראווה מיוחד בהשתתפות שחקני טניס מהגדולים בעולם. 

אנדי רם ויוני ארליך (צילום: רונן טופלברג)
אנדי רם ויוני ארליך (צילום: רונן טופלברג)

8. בסוף השבוע שעבר חגגו אסי וטלי ויזל בר מצווה בכותל לבניהם, התאומים יהלי ויהונתן. בני המשפחה ובכללם אחיהם של חתני השמחה: שירה, עומר, ורוי, והדודים: הראל ויזל ויפתח ויזל עם בני משפחותיהם, המשיכו את החגיגה במלון 'כרמים' ובשוק מחנה יהודה.

שירה, יהלי, עומר, רוי, אסי, יהונתן וטלי (צילום: אינסטגרם)
שירה, יהלי, עומר, רוי, אסי, יהונתן וטלי (צילום: אינסטגרם)

9. חיים כצמן - מייסד ומנכ"ל גזית גלוב; דניאל מלכה - מנכ"ל IBM ישראל; אבי רמבאום - סמנכ"ל פתרונות אבטחה בצ'ק פוינט העולמית; גיא פרנקלין - מנהל 'סוסה ניו-יורק'; דיוויד אריסון - מנכ"ל חברת 'מודל עשיית  ועדי סופר תאני - מנכ"לית פייסבוק ישראל ואפרת פלד, יו"ר ומנכ"לית אריסון השקעות, השתתפו בוועדות השקעה מקוונות שקיימה עמותת 'יוניסטרים' בראשות היו"ר רוני צארום. 

חיים כצמן  (צילום: יח''צ)
חיים כצמן (צילום: יח''צ)

יעל ורוני צארום תמונת ארכיון (צילום: מורג ביטון)
יעל ורוני צארום תמונת ארכיון (צילום: מורג ביטון)

10. סמסו מזל טוב לאוה מדז'יבוז' - מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה, שעדכנה סטטוס למאורסת ועדכנה את החברים בפייס: "אחרי 49 שנים עם מדז'יבוז' מציע לוי.... בשבילו היה שווה".

לאוה מדז'יבוז' (צילום: ענבל מרמרי)
לאוה מדז'יבוז' (צילום: ענבל מרמרי)
לחכות".