חדשות מתפרצות

בוגי יעלון: "האיראנים מאוד פעילים על מנת למחות את ישראל מהמפה"

מבזק חדשות

בוגי יעלון, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, התייחס היום (שלישי) לאיום של איראן נגד ישראל, ואמר כי היא פועלת נמרצות כדי "למחות את ישראל מהמפה". במהלך דברים שנשא בכנס ISDEF מקבוצת אבנון, אמר יעלון: "המשטר האיראני הוא מחולל הטרור העיקרי במזרח התיכון ואנחנו רואים את ההשפעה שלו בכל האזור: בסוריה, בתימן וגם בלבנון של חיזבאללה, שמחזיק בכ-170 אלף טילים המכוונים לישראל. זה קשור לאספירציה שלהם, זה השילוב שבין דת ואספירציה. זה לא רק כלפי ישראל אבל. בסוף המטרה שלנו היא לוודא שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני. אם הסנקציות לא יפעלו. עלינו לפעול להגן על חיינו".

יעלון, שמשמש כיו"ר כנס ISDEF, התייחס גם למלחמה בין רוסיה ואוקראינה, ואמר: "זה אירוע גלובלי, היסטורי. אנחנו עדיין לא יכולים להבין את כל ההשלכות של האירוע הזה. זה אולי לא השואה, אבל כן מתחיל להזכיר את מלחמת העולם השנייה. פוטין הוא השטן, אוקראינה היא הקורבן. אנחנו צריכים להיות ברורים בסוף היום. אנחנו לא עם השטן בסוף היום - אנחנו עם הצד השני. הרוח של האוקראינים מסייעת להם מול הרוסים, שחסרה להם ה'רוח'". 

תערוכה וכנס ISDEF מקבוצת אבנון, הוא האירוע הבינלאומי לביטחון והגנת המולדת הגדול בישראל, ומתקיים השבוע במרכז אקספו תל אביב. נציגים ומשלחות מכ-40 מדינות ואלפי אורחים מהעולם הגיעו להשתתף באירוע, ביניהם, בפעם הראשונה הגיעו לארץ משלחות מבחריין, מרוקו, קוריאה, פיליפינים, רפובליקת קוסבו וזמביה.

טל לב רם 22/03/2022 13:48
שתפו: