מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

טלה 21.3־20.4

אתם פעילים, אך רצוי לא לבזבז אנרגיות מיותרות. יהיו מי שיסחטו אתכם, וזה ידרוש מכם להציב גבולות. אתם אופטימיים ונפתחות בפניכם הזדמנויות לטיולים מעבר לים או ללימודים וחוויות. הירח במזלכם בשישי עד ראשון מחזק אתכם מבחינה אנרגטית ואתם חשים התלהבות.

ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות מאתגרים מבחינה כלכלית. הירח המלא בתאומים ברביעי־חמישי עלול לגרום להצפת מידע ואירועים. רצוי לא להתפזר ולא להיות מושפעים מהסביבה.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

שור 21.4־20.5

חוויות ביחסים האינטימיים גורמות להתלהבות ולציפיות גבוהות, אך תידרשו לסבלנות, אתם לא יכולים לראות הכל כרגע. הקפידו לשמור על גבולות עם הצד השני. יוזמות כלכליות ידרשו מכם מיקוד. בשישי־ראשון תחושו התחזקות והתלהבות, האנרגיות לאט־לאט חוזרות אליכם.

הירח במזלכם בראשון בצהריים עד שלישי מחזק אתכם אך גם מגביר את הרגישות והעצבנות, תרגישו צורך להיות לבד. ירח מלא בתאומים ברביעי־חמישי עשוי להביא עמו התרחבות כלכלית, אל תיסחפו לקחת סיכונים גדולים מדי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

תאומים 21.5־20.6

בפני הפנויים שביניכם ייפתחו הזדמנויות מלהיבות, אבל עליכם להיות סבלניים ופתוחים. עשויה להתרחש התקדמות משמעותית ביחסים, אתם יוזמים ופעילים, רק היו ממוקדים. בשישי עד ראשון תסחפו אחריכם אנשים ותחושו התלהבות ורצון ליזום דברים מבחינה חברתית.

ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות חסרי שקט. שמרו על האנרגיות. הירח המלא במזלכם ברביעי־חמישי עשוי לגרום להצפת מידע וגירויים ולחוסר פוקוס רגשי. השתדלו להיות עם עצמכם והרגיעו את הרעש שסביבכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

סרטן 21.6־22.7

ביכולתכם ליזום ולהביע את עצמכם בעבודה. האווירה אופטימית מהרגיל ויש ציפיות מכם. אל תחששו לבטא את רצונכם מול הממונים ולהציב גבולות. שישי עד ראשון צפויים להיות טובים בקריירה בשל התחזקות מעמדכם.

ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית. הירח המלא בתאומים ברביעי־חמישי עשוי להביא להצפות רגשיות ועומס מידע וגירויים. כדאי לשמור על השקט הפנימי בעזרת מדיטציה, מוזיקה, עבודה על הגוף, אוכל טוב או כל דבר מרגיע אחר.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אריה 23.7־22.8

אלה ימים של התחזקות. ביכולתכם לבטא את עצמכם ולהגשים את עצמכם. הזדמנויות מלהיבות ייפתחו בפני הפנויים. היצירתיות בשיאה, ומבחינה חברתית אתם יוזמים ומובילים. הקפידו לא לפזר אנרגיות, זה עלול להתיש אתכם.

שישי עד ראשון טובים לטיולים ולנסיעות מעבר לים. ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות מאתגרים בקריירה, אתם בתהליך של שינוי וזקוקים לסבלנות. הירח המלא בתאומים ברביעי־חמישי גורם לרגישות חברתית וייתכנו הצפות רגשיות וגירויים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

בתולה 23.8־22.9

ייתכנו אירועים משפחתיים והצפה רגשית, אך רצוי לשמור על הגבולות עם בני משפחה. בקריירה אתם פעילים ויוזמים, אך גם בתחום הזה כדאי לשמור על הגבולות כי יש לכם נטייה להתפזר. לא כל יוזמה תשתלם לכם.

בשישי עד ראשון צפויה התחזקות רגשית. בראשון בצהריים עד שלישי תחושו עצבנות וחוסר שקט. הירח המלא בתאומים ברביעי־חמישי יגרום לעומס אירועים וגירויים בקריירה, לעצבנות ולנטייה לאימפולסיביות. נדרשת מכם סבלנות.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

מאזניים 23.9־23.10

אתם דומיננטיים, תקשורתיים ופתוחים בסביבתכם הקרובה. צפויות חוויות מלהיבות עם אנשים קרובים, אך רצוי לשמור על הגבולות שלכם. זהו זמן טוב לטיולים, לנסיעות וללימודים. שישי עד ראשון תוכלו לבטא את עצמכם ביחסים, שמלווים בהתלהבות ובאופטימיות.

ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות מאתגרים מבחינה רגשית וילוו בעצבנות ובחוסר שקט. הירח המלא בתאומים ברביעי־חמישי יגרום להצפת מידע וגירויים, רצוי לסנן את מה שלא רלוונטי עבורכם.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

עקרב 24.10־21.11

בתחום הכלכלי מגיעות הזדמנויות, אך נדרש מכם להיות ממוקדים ומדויקים. היזהרו מהוצאות מיותרות ומבזבוז. מתח וחוסר שקט ביחסים, היו סבלניים. בשישי עד ראשון צפויה התחזקות מקצועית או בריאותית. ביכולתכם להביע את עצמכם מול הממונים עליכם ולהוביל מהלכים.

ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות מתוחים במערכות יחסים וילוו בעצבנות, שנובעת מהצורך בשינוי. ירח מלא בתאומים ברביעי־חמישי יגרום להצפות ולגירויים שעלולים להעמיס עליכם. רצוי לסנן מידע לא רלוונטי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

קשת 22.11־21.12

מקבץ פלנטות במזלכם מחזק אתכם ומעניק אופטימיות והתלהבות. יש אופציות להיכרויות מתאימות עבור הפנויים. אל תתלהבו מכל דבר, היו ממוקדים ושמרו על האנרגיה. בשישי עד ראשון האנרגיה שלכם תתחזק ויכולת הביטוי תהיה טובה. זהו זמן טוב להתחלת קשר רומנטי.

ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות מאתגרים בעבודה, היו סבלניים לתהליך השינוי שאתם מצויים בו. הירח המלא בתאומים בבית הזוגיות ברביעי־חמישי עשוי להביא עמו אירועים הקשורים לתחום.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

גדי 22.12־20.1

עומס מידע וחוויות רגשיות מאפיין את השבוע. סננו גירויים מיותרים, שמשפיעים עליכם מבחינה רגשית וגורמים לחוסר שקט ולעצבנות. אתם פעילים ויוזמים בעבודה, אך רצוי להיות ממוקדים כדי שלא תתעייפו.

בשישי עד ראשון צפויה התחזקות בבית ובמשפחה ותשאבו כוחות מהמסגרת המשפחתית. ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות מפתיעים בתחום הרומנטי, אם תהיו פתוחים לכך. ירח מלא בתאומים ברביעי־חמישי יגרום להצפת גירויים בעבודה, השתדלו לשמור על האנרגיות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

דלי 21.1־18.2

אתם פופולריים בחברה. מי שעובד עם קבוצות יגדיל את השפעתו על אחרים. אתם יוזמים ופעילים, אך רצוי לא לבזבז אנרגיה על פרויקטים לא מדויקים. בשישי עד ראשון תתחזקו בסביבה הקרובה ונוכחותכם תהיה דומיננטית.

ראשון בצהריים עד שלישי יתאפיינו בחוסר שקט בבית ובקרב המשפחה, אלה ימים מאתגרים שדוחפים אתכם לשינוי. הירח המלא בתאומים ברביעי־חמישי עשוי להביא עמו אירועים ורגישות בתחום הרומנטי. אתם מוצפים ונדרש מכם לסנן מידע או גירויים לא רלוונטיים.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

דגים 19.2־20.3

השבוע יגיעו הזדמנויות מקצועיות שקשורות לפרסום ולהפצה. היו ממוקדים והיזהרו מאימפולסיביות ומהחלטות מהירות ולא מדויקות. שישי־ראשון צפויים להיות טובים למימוש יוזמות כלכליות וללקיחת סיכונים.

בראשון בצהריים עד שלישי תחושו עצבנות, מתח ורגישות בסביבה הקרובה. היו סבלניים לשינוי. הירח המלא בתאומים ברביעי־חמישי עלול לגרום להצפות רגשיות ולעומס אירועים בבית ובקרב המשפחה, שמרו על גבולות והיו ממוקדים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>