שבוע אחרי ההכרזה הרשמית על הבחירה בה לייצג את ישראל באירוויזיון, נועה קירל משיקה שיתוף פעולה עסקי  בתחום ה-NFT. לראשונה, מהלך משמעותי בתחום ה-NFT מצד זמרת המצליחה בישראל, שיאפשר רכישה בלעדית של תכנים מקוריים שטרם פורסמו ושל יצירות אומנות שמעולם לא נחשפו בשיתוף פעולה עם אומן בינלאומי.

הזמרת המצליחה ו-Sandmilk – הרשת החברתית מבוססת ה-NFT - יצאו בקרוב בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל ומשיקים יחד קולקציית NFTs שתכלול מגוון תכני מוסיקה שטרם נחשפו, יצירות מקור של אמן ישראלי בינלאומי ושלל חומרים בלעדיים נוספים. באמצעות טכנולוגיית ה-NFT, קירל תוכל לספר את סיפור היצירה שלה בצורה חדשה תוך מתן אפשרות למעריציה להיות בעלים של תכנים מקוריים וייחודיים.

נועה קירל (צילום: אמיר יעקבי )
נועה קירל (צילום: אמיר יעקבי )

שיתוף הפעולה בין Sandmilk ונועה קירל מיועד ליצור מגוון NFTs שימושיים (NFT UTILITY) על בסיס תוכן מקורי של הזמרת המצליחה, שטרם נחשף. ה-NFT UTILITY מקנה לבעליו מגוון זכויות ואופני שימוש מעבר להחזקה גרידא של זכות הבעלות. בעולם התוכן הוא נתפס כדרך חדשנית, המאפשרת לייצר חיבור ממשי וארוך טווח בין היוצרים לבין מחזיקי ה-NFT. הרוכשים מחזיקים למעשה בנכסי תוכן, שעשויים להשביח עם השנים ולייצר רווחים ממשיים הן עבור היוצר והן עבור המעריצים.

נועה קירל תייצג את ישראל באירוויזיון (צילום: אבשלום ששוני)
נועה קירל תייצג את ישראל באירוויזיון (צילום: אבשלום ששוני)