לפני חודשיים, לראשונה בקריירה, הזמרת נועה קירל הודיעה על מופע יחיד בבמה הגדולה ביותר במדינת ישראל - גני יהושע בפארק הירקון. בכך, הפכה נועה לזמרת הישראלית הראשונה שמופיעה על הבמה בגדולים בישראל. יחד עם זאת, היו כאלה שהרימו גבה, ולא היו בטוחים שקירל תצליח למלא את הפארק, שכן ההופעות האחרונות של אמנים ישראלים בגני יהושע היו של אמנים עם נגיעה לז'אנר הים תיכוני כמו עומר אדם או עדן חסון, אך המוזיקה של קירל היא על טהרת הפופ.

נועה קירל רואה לראשונה את הבמה עליה תופיע בפארק הירקון (צילום: אינסטגרם)

כעת, הבוקר שלפני ההופעה היא עשתה את זה - והכריזה על "סולד אאוט" - מכירת כל הכרטיסים להופעה. כזכור, במסיבת עיתונאים בזום מלוס אנג'לס, קירל סיפרה: "אני יושבת כאן ממש ברעידות. אני מאוד מרוגשת ומאושרת להכריז על המופע שלי בפארק הירקון. זה פרויקט חיי. חיכיתי כל חיי להופיע על הבמה הכי גדולה כאן. אחרי כל השנים בתעשייה אני מרגישה ראויה לבמה הזו, גם בתור אישה לעשות את הדבר הזה, זה סוג של היסטוריה".

ואלרי חמאתי תהיה מופע הפתיחה הגדול בהופעת הענק המדוברת של נועה קירל בפארק הירקון בת״א. ואלרי תעלה לבמה במופע להקה עוצמתי עם שלל להיטיה הגדולים.

מוקדם יותר רכבת ישראל הודיעה על תגבור רכבות להופעה של נועה קירל בפארק הירקון ב-24.8. לקראת המופע, תתוגבר תחנת ת"א האוניברסיטה הסמוכה בדיילים, מאבטחים ומנהלים. כמו כן, יושהו ביום זה עבודות החשמול, המתבצעות מידי לילה בקו החוף, כדי לאפשר לעשרות אלפי המשתתפים באירוע לחזור באמצעות הרכבת, אל יעדים צפוניים. בנוסף, יוארכו המסלולים ל3 רכבות סדירות, ותתווספנה 7 רכבות מיוחדות.

להלן הפירוט:
 
•רכבת 135 הסדירה תוארך ותעצור בתחנות נתב"ג, פאתי מודיעין ומודיעין מרכז.
 
•רכבות 780 ו – 782 הסדירות יוארכו ויעצרו בתחנות ת"א סבידור מרכז, ת"א האוניברסיטה, ובכל תחנות טבעת השרון.
 
רכבות מיוחדות אשר תופעלנה מתחנת ת"א האוניברסיטה בשיטת מלא וסע:
•רכבת מיוחדת תופעלנה אל ב"ש מרכז, הרכבת תעצור בתחנות תא"מ, ת"א השלום, ת"א ההגנה, צומת חולון, וולפסון, יוספטל, קוממיות, יבנה מערב, אשדוד, אשקלון, שדרות, נתיבות, אופקים, ב"ש צפון, ובאר שבע מרכז.
•רכבת מיוחדת נוספת תופעל מתחנת אשקלון אל תחנת באר מרכז ותעצור בתחנות שדרות, נתיבות, אופקים, באר שבע צפון ובאר שבע מרכז.
 
•שתי רכבות מיוחדות תופעלנה אל תחנת חיפה מרכז. הרכבות תעצורנה בתחנות: הרצליה, בית יהושע, נתניה, חדרה, בנימינה, חוף הכרמל, בת גלים וחיפה מרכז.

•רכבת מיוחדת תופעלנה אל תחנת נהריה, הרכבת תעצור בתחנות: הרצליה, בית יהושע, נתניה, חדרה, בנימינה, חוף הכרמל, בת גלים, חיפה מרכז מרכזית המפרץ, קריית מוצקין, עכו ונהריה.
 
•רכבת מיוחדת תופעלנה אל תחנת ירושלים יצחק נבון ותעצור בתחנות ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג ויצחק-נבון.
 
•רכבת מיוחדת תופעלנה אל תחנת מודיעין ותעצור בתחנות ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה, נתב"ג, פאתי מודיעין ומודיעין.
 
אנו ממליצים להקדים את זמן ההגעה לתחנות, ולהתעדכן בלוח זמני הרכבות באמצעות אתר האינטרנט, היישומון או מוקד השירות הטלפוני במספר *5770.