לפני כחודש הגיע לראליטי המוזיקה של קשת 12 זמר מוכר עם וותק ולא מעט להיטים. לזמר קוראים ניב דמירל, שהניב להיטי רדיו כמו "הנקודות החלשות", "את אוהבת אותי כמו שאני" ובעיקר הלהיט "השעות הקטנות", שכיכב בצמרת מצעדי הפזמונים של גלגלצ וכאן גימל. דמירל פרץ לתודעה בריאליטי אחר, "דה וויס" אך, כפי שהעיד באודישן שלו, לא הגיע להצלחה אליה ציפה באמצעות התוכנית. הערב, השופטים יקבעו האם הוא יקבל כרטיס לנבחרת.

הצצה ל"כוכב הבא": האם ניב דמירל יכנס לנבחרת? (צילום: קשת 12)

באודישן שלו בתוכנית, שר דמירל שיר מקורי שלו,  "לא לך", והצליח דמירל להרים את המסך, כשכל ששת השופטים, אסף אמדורסקי, קרן פלס, נינט, שירי מימון ואיתי לוי ורן דנקר הצביעו לו כחול, ולזכות שקלול מדהים של 90 אחוזים מהקולות.

הערב, בהצצה לגולשי TMI, ל"הכוכב הבא" - הקרב על הכניסה לנבחרת ממשי. דמירל, בן ה-27 מחדרה, שבר את המסך באודישן הקודם את שירו "לא לך" עם 6 כחולים ו90 אחוזי הצבעה. הפעם, באודישן הגורלי שיקבע האם הוא נכנס לנבחרת הוא בחר לבצע את השיר "האור שבעיניים" של אייל גולן. האם הוא ייכנס לנבחרת?

באוגוסט 2018, התראיין דמירל לכתב "מעריב" דודי פטימר, וסיפר: "אני מודה על הזכות שניתנה לי להקליט את 'השעות הקטנות", אומר דמירל כעת. "השיר הזה תרם רבות לפריצה שלי. תמיד כיף לשמוע שהקהל מבקש אותו שוב ושוב, ולדעת שזה לא להיט אינסטנט של חודש־חודשיים. זה מסוג השירים שאני מחפש תמיד להקליט".