נראה כי בעונות האחרונות של "הכוכב הבא" הכל התהפך. בתחילת ימי "כוכב נולד" כשזמרים כמו נינט טייב ושירי מימון הגיעו לאודישנים, הם חיכו לגמר הגדול כדי "להתפוצץ על העולם", אך כעת, המשתתפים הופכים לכוכבים עוד לפני שנכנסו רשמית לנבחרת. בתחילת העונה אליאב זוהר בן ה-22, בנו של חבר הכנסת מהליכוד, מיקי זוהר, הופיע באודישנים של הריאליטי וסחף את השופטים. זוהר ביצע את אחד משיריו המקוריים, "מיכל" וקיבל 89 אחוזים משכלול הקולות ו-5 כחולים מהשפטים, כולל השופט הקשוח אסף אמדורסקי.



אמש הגיע זוהר לשלב האודישנים השני וביצע את השיר המקורי שלו "תפתחי חלון". כמו שאפשר היה לנחש, גם הפעם הצליח זוהר להרים את המסך, ולהכנס לנבחרת של "הכוכב הבא". בינתיים, מבלי לחכות לתוצאות הצבעות הקהל והשופטים, זוהר הופך לכוכב אמיתי ברשימות השמעה. בימים אלו זוהר מככב במקום הראשון במצעד הויראלי הרשמי בספוטפיי עם השיר שכולם מדברים עליו "מיכל".

השיר שעבר גם פלייליסט גלגל"צ הוא אחד השירים המושמעים ברדיו ואחד הביצועים הגדולים בעונה הנוכחית. מדובר בהישג ענק לזמר ויוצר שמתמודד בתכנית וכבר מוביל את המצעדים בישראל כשאנו רק בשלב הנבחרת. בראיון שהעניק לכתב "מעריב" דודי פטימר, נשאל זוהר האם לדעתו העובדה שהוא הבן של מיקי זוהר יכולה לפגום בסיכוייו לעבור פלייליסט כזה או אחר.

זוהר השיב: “אני לא מאמין בתיאוריה הזאת. אם השיר טוב, הוא ייכנס. אני אמן מתחיל. כל החיים עוד לפניי. אני רק רוצה לכתוב ולהלחין עוד שיר ועוד שיר. הרבה אנשים מאזינים לי, וזה הדבר הכי משמח ומספק בעולם. אני מסרב לערבב את המוזיקה שלי עם עניינים פוליטיים. זה באמת רחוק ממני. אני סומך על תחנות כמו גלגלצ ואלו של תאגיד כאן שיעשו שיקולים מקצועיים בלבד”.