לפני כשלושה חודשים יצא כוכב הפופ הישראלי, יהונתן מרגי, לקריירה בינלאומית עם השיר "Sucks To Know You", שמדבר, איך לא, על כמה הוא כועס על האקסית שלו נועה קירל לכאורה, שבמקרה גם יצאה לקריירה בינלאומית והגיע לנתוני השמעה יפים. גם השיר השני של מרגי בשם "Lie Like This", בו השתתף המפיק האגדי מייק דין, יצא אל האוויר - וכעת מרגי מסכם טרילוגיה.

רגע לפני שהוא משחרר את ה-E.P הבינלאומי הראשון שלו, מרגי משחרר בהפתעה את "Paradise" - הסינגל השלישי מתוך ה-EP ״Dark Side Of The Rainbow״. בחודש אוגוסט האחרון השיק מרגי את הקריירה הבינלאומית שלו עם שיר ראשון באנגלית "Sucks To Know You" שהגיע למקומות מרשימים במצעדים, פלייליסטים בינלאומיים ומגזין העל "Variety". הקליפ של השיר השני המשיך את עלילת הקליפ הראשון, כשמרגי נוהג ברכב, נכנס לשדה פרחים, ובהמשך מתהפך ומנסה לחלץ את מכוניתו, כעת השיר החדש, "Paradise", ממשיך את העלילה, כשהוא מתעורר על הקרקע אחרי האירועים.



עם צאת שירו הראשון, הצהיר מרגי כי מילותיו נכתבו על האקסית המפורסמת נועה קירל. השיר כלל מילים קשור כמו מילים קשות, 'שונא', "Fuck you". נראה כי גם בשיר החדש, שמתגבר על יחסים סבוכים ומזכיר פרידה יש רמיזות לקירל. כמו "רואים אותנו מתנשקים בתמונה, אבל הכל שקר.

היום, משחרר מרגי את הסינגל השלישי שלו באנגלית Paradise אשר הופק על ידי Prince fox ונכתב והולחן על ידי מרגי, יובל מעיין, חן קורדובה ואביב ברנהולץ. הקליפ צולם בקרואטיה בחודש מאי האחרון ובוים על ידי עומר בן שחר, ישראלי שגר באל. איי וסומן בין הבימאים המבטיחים בארצות הברית.

נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)