שאקירה חושפת הכל בקליפ חדש: ארבעת החודשים האחרונים מאז הפרידה מג'רארד פיקה היו קשים. הזמרת הקולומביאנית, 45, ובן זוגה לשעבר בלם ברצלונה, 35, הסעירו את ספרד לפני מספר חודשים עם ההודעה על הפרידה. לפני כחודש, על פי הדיווח של העיתונאי הספרדי, ג'ורדי מרטין, נטען כי פיקה בגד בשאקירה כבר אי שם ב-2012, עם לא אחרת מאשר הדוגמנית שלנו, בר רפאלי. בפוסט שהעלה לטוויטר כתב העיתונאי: "אני יכול לאשר את מה שהיה פעם סוד- הבגידה של ג׳רארד פיקה בשאקירה עם בר רפאלי ב-2012.

זו הייתה הסיבה לביקורים של דוגמנית העל בברצלונה. הרומן בין השניים החל כשנתיים לאחר שהכדורגלן התחיל את מערכת היחסים שלו עם שאקירה. שאקירה לא הייתה מודעת לזה, היא מקבלת הרבה מידע חדש לאחרונה״. כעת, הזמרת מציגה את הצד שלה בקליפ חדש. שאקירה הוציאה את השיר החדש שלה "Monotonia" לצד זמר הרגאטון הפורטוריקני אוזונה, ונראה שהסינגל חושף את הסיבה שמאחורי הפרידה שלה מג'רארד פיקה, עליה הוכרז מוקדם יותר השנה.

בשיר שאקירה מבצעת את המלים: "זו לא הייתה אשמתך, גם לא שלי, זו הייתה אשמת המונוטוניות". בהמשך היא מוסיפה: "אף פעם לא אמרתי כלום, אבל זה כאב לי, ידעתי שזה יקרה". בשורה אחרת מוסיפה הזמרת מילים קשות יותר ואומרת: "עזבת אותי בגלל הנרקיסיזם שלך" שאקירה חשפה גם את הקליפ לסינגל החדש שלה, שצולם במורסיה, ספרד. בקליפ, ניתן לראות את שאקירה צועדת ללא מטרה בסופרמרקט לפני שהיא נתקלת באהבת עבר ששולף תותח כתף ומשגר טיל אל ליבה ויוצר חור ענק. בהמשך הסרטון, שאקירה נלחמת להציל את לבה למרות שמכשולים רבים ניצבו בפניה ובסופו, מצליחה לשמור עליו בבטחה בקופסה, ואף מצליחה להעלות חיוך תוך כדי מבט למטה אל המפתח שפותח את הקופסה - רמיזה לכך שאולי יום אחד תפתח את ליבה שוב.

שאקירה, פיקה (צילום: אינסטגרם)
שאקירה, פיקה (צילום: אינסטגרם)