רגע לפני חזרתם לישראל להופעה שניה ומרגשת במיוחד, חברי ההרכב המצליח "וואן ריפבליק" (ONEREPUBLIC), מכריזים מי יהיה האמן הישראלי שיזכה לחמם אותם על הבמה בלייב פארק ראשון לציון בנובמבר. חברי הלהקה, שפעילה מאז 1996, בחרו בזמרת הישראלית הכי בינלאומית שיש, זוכרת אירוויזיון 2018 - נטע ברזילי להיות זו שתחמם את ההופעה הגדולה בישראל, שתתקיים בלייב פארק ראשון לציון ב-8.11.22.

ההופעה בארץ תפתח את סיבוב הופעות שכולל את ערב הסעודית, דרום אפריקה ודובאי. לאחר הופעתם המרגשת והבלתי נשכחת ב-2015 , הופעה שזכתה לשבחי הביקורות והקהל ולאחר שהביעו על הבמה את אהבתם הגדולה לישראל : "אנחנו אוהבים אנשים טובים – ואתם אנשים טובים". כידוע, וואן ריפבליק מונה שישה חברים שעברו מסע ארוך בדרך להצלחה שהגיעה ב-2007 לאחר שהמפיק הידוע טימבלנד הפיק איתם את השיר המצליח APOLOGIZE. שהיה הסינגל הראשון מאלבום הבכורה שלהם DREAMING OUT LOUD. הסינגל הגיע לראשי המצעדים ב-16 מדינות וזכה למה שהיה בזמנו מספר ההשמעות הגדול ביותר בתחנות הרדיו עם כ-10,000 השמעות בשבוע.

מאז ועד היום הם לא נחים לרגע, די אם נזכיר שבתחילת השנה הוציאה הלהקה את הסינגל West Cost שהפך ללהיט בתחנות הרדיו בישראל ומאוחר יותר לקחה חלק בפסקול הסרט המדובר ״אהבה בשחקים/מאווריק״ עם טום קרוז עם השיר I Ain’t Worried שכבר זוכה להצלחה גדולה בעולם. את אלבום הבכורה שלה, "Dreaming Out Loud", הוציאה הלהקה ב-20 בנובמבר 2007. האלבום נמכר בלמעלה מ-2 מיליון עותקים ברחבי העולם.

שבוע לאחר צאת האלבום הופץ הסינגל השני ממנו, "Stop and Stare", שהגיע אף הוא לראשי המצעדים עם מספר הורדות של למעלה משני מיליון. האלבום השני, "Waking Up", בנובמבר 2009. האלבום הגיע למקום ה-21 במצעד הבילבורד עם למעלה מ-300,000 מכירות בארצות הברית. מתוכו הופץ הסינגל "All the Right Moves" והגיע למקום השמונה עשר במצעד הבילבורד. הסינגל השני מהאלבום נקרא "Secrets". לאחר מכן, "Marchin On" שהיה שיתוף פעולה עם טימבלנד נבחר לשיר הרשמי של מונדיאל 2010.

אלבומה השלישי של הלהקה, "Native", יצא לאור במרץ 2013. האלבום דורג במקום ה-4 במצעד הבילבורד. הסינגל המצליח ביותר מאלבום זה הוא "Counting Stars" שיצא במאי של אותה שנה, וזכה להצלחה ברחבי העולם. השיר הגיע למקום השני במצעד הבילבורד הוט 100 בארצות הברית וזכה להצלחה בעוד מספר מדינות בולטות, כמו: קנדה, ישראל, ובריטניה. באלבום יצאו עוד שירים רבים מוכרים כמו, "If I Lose Myself" שהגיע למקום ה-10 באוסטריה, גרמניה, פולין, סלובקיה, שוודיה ושווייץ, "Feel Again", "Love Runs Out", "I Lived" ועוד. האלבום הרביעי, "Oh My My" באוקטובר 2016. האלבום זכה להצלחה והגיע למקום ה-3 במצעד האלבומים הבילבורד 200. מתוך האלבום יצאו הסינגלים "Wherever I Go" ו "Kids" מהאלבום יצאו עוד שני שירים נוספים "Future Looks Good" בשיתוף פעולה עם פיטר גבריאל.

בנוסף סולן הלהקה רייאן טדר כותב כבר מעל ל-10 שנים והספיק לעבוד עם מיטב האמנים היום, ביניהם גם ביונסה, ריהאנה, ג'ניפר לופז ועוד גדולים רבים. אך כשהוא כותב ללהקה, הוא לוקח גישה שונה מבדרך כלל, גישה יותר חזקה ומעניינת, כך הוא טוען. הוא אף מוסיף לאמור שהשירים האלה מותאמים יותר מבחינה אישית אליו וללהקה, הוא כותב כל אחד מהם כאילו זה היה השיר האחרון שהוא יכתוב, ולכן הוא יודע שהוא צריך לכתוב בצורה הטוב ביותר.