ביום ראשון נודע כי מגישת הטלוויזיה הוותיקה גאולה אבן סער, שעזבה לאחרונה את תאגיד השידור הישראלי, בגלל הורדת תוכניתה בשל הקשר שלה לבעלה הפוליטיקאי גדעון סער מצאה ככול הנראה בית חדש - רשת 13. המגישה הוותיקה צפויה לחתום על חוזה - ולהגיש את תוכנית הבוקר של הגוף המשדר ולהחליף את מגישי הבוקר נוכחיים של הערוץ, צביקה הדר, מירי מיכאלי ורותם ישראל.

היום, ישראל הגיבה לראשונה לפרסום. "אז אחרי יממה של עיכול הסיטואציה, המשפט שרץ לי בראש מאז ההודעה על ההחלפה שלנו בתכנית הבוקר- 'הכל משתבש לטובה'", כתבה ישראל בחשבון האינסטגרם שלה. "חלילה לא משתבש בבחירה של גאולה אבן לתפקיד, הזדמנות לאחל לה המון בהצלחה, אין לי ספק שתהיה מעולה.אני כמובן מתכוונת לסיום התפקיד שלנו. כשגיליתי על ההחלטה על כך התחושה הראשונה שהרגשתי היא לחץ. מן הסתם לא נעים לגלות שהחליטו להחליף אותך ופתאום מחשבות על 'מה יהיה עכשיו?' מציפות בכל הכוח".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Rotem Israel (@rotemis)

"לשמחתי הן חלפו מהר אבל אז התעוררו רגשות האכזבה ושאלות ה'למה?'", הוסיף ישראל. "הן עדיין קיימות אבל בווליום נמוך יותר. לצערי זה חלק מהעסק הזה שנקרא טלוויזיה. אבל מאתמול בבוקר התחושה החזקה שהשתלטה על כל השאר היא העצבות. עצוב לי ואני לא מתביישת להודות בכך. עצוב לי שלא אגיש יותר את תכנית הבוקר כי אני מאוד אוהבת אותה ואת מה שאני עושה שם". "התכנית הזו מאפשרת לי לעשות את מכלול הדברים שאני הכי אוהבת וחושבת שגם טובה בהם", המשיכה המגישה.

"להתאמץ ולהביא סיפורים טובים לכם הצופים, לראיין אנשים מעניינים מכל הסוגים (פוליטיקה, סיפורים אישיים, תרבות, בידור ועוד), לעלות סוגיות חברתיות חשובות וכן גם ליהנות ולצחוק משטויות. אין הרבה אופציות בטלוויזיה שמאפשרות מכלול שכזה ולכן בחרתי לעשות את זה ונהנתי ועדיין נהנת מכל רגע". "מקווה שגם אתם ואתן כי תמיד חשבתי קודם כל עליכם, הצופות והצופים", סיכמה ישראל. "והכי חשוב, את כל זה עשיתי לצד אנשים שאני מאוד אוהבת ונהנת לעבוד איתם (ואתגעגע אליהם). אז אתן עוד קצת מקום לבאסה אבל כבר עם הפנים קדימה אל עבר המטרה הבאה. היא עדיין לא ברורה אבל העיקר שהיא ישנה, כי אין לי ספק שאמשיך לעשות את מה שאני אוהבת. מכל שינוי, סוף, התחלה רק צומחים, לומדים ומתפתחים וזה בדיוק מה שאני מתכננת לעשות. רק רציתי להגיד תודה על כל הודעות התמיכה והאהבה ביומיים האלה. מבטיחה שנמשיך להיפגש".