השחקנית כריסטינה אפלגייט חשפה פרטים לגבי התסמינים הגופניים המוקדמים בגופה שהובילו לאבחנה של טרשת נפוצה. במהלך ראיון ל"ניו יורק טיימס" שפורסם אמש, חשפה אפלגייט בת ה-50, שהיא הבחינה לראשונה בשינויים בגופה לפני מספר שנים בזמן צילומי העונה הראשונה של הקומדיה האפלה של נטפליקס "בשבילי אתם מתים" ("Dead To Me").

אפלגייט, שהייתה מועמדת ארבעה פרסי גלובוס הזהב וזוכת פרס אמי על תפקידה בסדרה "חברים" ומועמדת לפרס טוני על המחזמר "צ'ריטי המתוקה", סיפרה כי חשה הרגשה לא מאוזנת בזמן צילומי רצף ריקודים לתוכנית. מאוחר יותר היא שמה לב שהיא מתקשה במשחקי טניס, אבל השחקנית מספרת כי היא אמרה לעצמה שהיא פשוט "צריכה לעבוד קשה יותר".

"הלוואי שהייתי שמה לב," סיפרה אפלגייט, "מאיפה יכולתי לדעת?" עם הזמן, השחקנית החלה לחוות חוסר תחושה ועקצוצים בגפיים, סימני ההיכר של המצב הנוירולוגי, המשבש את התקשורת בין המוח לגוף, גורם לחוסר תחושה, עקצוצים, שינויים במצב הרוח, כאבים, שיתוק ועוד. האבחנה של אפלגייט הגיעה לבסוף בקיץ 2021 כשהחלה לצלם לראשונה את העונה השלישית והאחרונה של הדרמה האפלה של נטפליקס "בשבילי אתם מתים". ההפקה הפסיקה את הצילומים למשך כחמישה חודשים כדי שהשחקנית תוכל להתחיל בטיפול.

"הייתה תחושה של 'טוב, בוא נביא לה תרופה כדי שהיא תוכל להרגיש טוב יותר", נזכרת אפלגייט, שבשבוע שעבר נחשפו תמונות שלה עם מקלות ההליכה שבהם היא משתמשת כעת כדי להתנייד. "אבל אין 'להרגיש טוב יותר'. ההפסקה הייתה טובה בשבילי. הייתי צריכה לעבד את אובדן חיי, את אובדן החלק הזה בי. אז הייתי צריכה את הזמן הזה". השחקנית שהתפרסמה לראשונה בסדרה הקומית "נשואים פלוס", תיארה את מה שהיא מרגישה לגבי המחלה, והודתה שהיא מתקשה מאוד לקבל את האבחנה: "קבלה? לא. אני לעולם לא אקבל את זה. אני כועסת" היא אמרה.