הזמרת אלה לי להב פרצה בסערה לתודעה בעונה השביעית של הריאליטי המוזיקלי "הכוכב הבא" עם וייב דרום קוריאני מגניב וגישה חצופה. מאז הספיקה הכוכבת הצעירה לשחרר את אחד להיטים הכי מדבקים של השני האחרונות "זוט עני", לנהל את אחת ממערכות היחסים הכי סוערות ומסוקרות בתקשורת עם מאיה גי'ריס, ולככב במדורי הרכילות. כעת, אלה לי מקבלת טייטל חדש - שחקנית תיאטרון.

להב, שזכתה בשנת 2020 בתואר פריצת השנה במצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-ynet ובמצעד של ako, נבחרה לתפקיד נשי ראשי במחזמר שיער שיעלה בתיאטרון הלאומי הבימה ביוני 2023, בבימויו של עידו רוזנברג. בימים אלה מתקיימים אודישנים אחרונים לתפקידים הנוספים.

"שיער" הוא אחד ממחזות הזמר המוצלחים בכל הזמנים שעלה לראשונה ב-1968, ובהמשך זכה לגרסה קולנועית - סרט בעל אותו שם משנת 1979. העלילה עוסקת בחבורת היפים צעירים ארוכי שיער שמתנגדים למלחמה בווייטנאם, וכוללת עירום, שימוש בחומרים פסיכואקטיביים כמו LSD והרבה מין. בין השאר, במחזמר המקורי, וגם זה שעלה.

המחזמר עלה לראשונה בישראל בשנת 1970 בכיכובם של צביקה פיק בתפקיד קלוד (שהזניק את הקריירה שלו), גבי שושן בתפקיד ברגר, מרגלית אנקורי, ואביבה פז בתפקיד שילה פרנקלין, מרגלית צנעני, צדי צרפתי ומייק בראנט


במסגרת המחזמר המקורי השחקנים התפשטו על הבמה כביטוי למאבק על ערכי החופש. נשאלת השאלה האם גם בגרסת 2022, כשסייגים רבים התווספו לקונספט העירום, ישחזרו השחקנים את הסצינות בעירום מלא.