הדיירת הכי מעוררת מחלוקת בעונה האחרונה של "האח הגדול", דיאן שוורץ, יצאה לפני כמעט ארבעה חודשים מהבית הסגור לביקורת קשה מצד המפרסמים והמגיבים ברשת. תחילה היא נשארה סגורה בביתה מעל חודש ומלבד ראיון לחדשות 13, לא דיברה. מאז הספיקה דיאן להגיע לאירועים תקשורתיים ונראה כי היא חזרה לשגרה, וכעת היא מסמנת וי על תפקיד נחשק בטלוויזיה.

מסתמן כי הדוגמנית בעלת הפה הגדול ודיירת העבר מהבית המצולם במדינה, עומדת לשוב למסך של ערוץ רשת 13 - שם התגלתה לראשונה בריאליטי, והפעם כפאנליסטית בתוכנית "הדו"ח היומי".

הדוח היומי (צילום: צילום מסך)
הדוח היומי (צילום: צילום מסך)

הדו"ח היומי, עלתה במאי 2018 בערוץ 13 עם עליית העונה התשיעית של "האח הגדול" בהגשת קובי מחט, לאחר סיום העונה המשיך המגזין להיות משודר ועסק בעיניי התרבות והבידור בישראל. בימים אלו מובילים את התוכנית לירון "טילטיל" אורפלי ומאיה בצלאל.

כזכור, לאחרונה הצטלמה הדוגמנית להפקת אופנה נועזת וחטפה ביקורות נוקבות מהגולשים על הצילומים הפרובוקטיביים, ובשבוע שעבר הצטלמה בלוק חדש ג'ינג'י והצליחה לבלבל את העוקבים, כעת שוורץ מסמנת וי נוסף, צועדת על מסלול התצוגה, ומוכיחה ששום דבר לא ישבור את רוחה. כוכבת "האח הגדול" נבחרה על ידי ילדי ישראל הסוכרתיים לפתוח את יום התצוגות של שבוע האופנה הקולינרי בסימן חודש המודעות לסוכרת נעורים. באירוע שהתקיים ב"וויסקי בר המוזיאון", שוורץ צעדה לצד אור לוי בת ה-12 שיזמה את הפרויקט.