תכנית הריאליטי האהובה והוותיקה, "הישרדות", חזרה לפני פחות מחודש בעונה חדשה וקצבית, שצולמה במהלך חודשי אפריל–מאי 2022. העונה החדשה שבה למקורות של הפורמט: אל האי יגיעו 18 מתמודדים אנונימיים שלכולם מטרה אחרת – לזכות בתואר הנחשק, השורד האחרון שאיתו מגיע פרס כספי של מיליון שקלים. בהצצה לגולשי TMI לפרק שישודר הערב אחרי החדשות ברשת 13, מתלהט ויכוח בין השורדות גל רובין וירדן זוהר.

הצצה לפרק של "הישרדות" (צילום: באדיבות רשת 13)

"אתם מזיזים אותי, זה פוגע בי ממש, אנשים סביבי סופר אוהבים אותי אכפת להם ממני", אמרה גל רובין. "אנחנו באמת ביחד, וברגע שנצטרך לעשות את החיבורים האלו, אז אנחנו נשב ונעשה אותם כמו בגדולים. אבל אז כשניסיתי להבין מה קורה. הבנתי ש'הופ', אני בעצם בכלל מחוץ תמונה? מה קורה פה? עם מי אני מתנהלת? לצד מי אני ישנה?".

גיא רוזן מחה: "זה ממש לא ככה. תקשיבי, אני רוצה להגיד לך...". וירדן זוהר הגיבה: "אצלי נאמנות, אמינות, ולסמוך על בן אדם... לפני ששמעתי שניסית לכרות ברית בלעדיי. מבחינתי..." 

גל קטעה אותה ואמרה: "את כרתת ברית בלעדיי! את עשית את זה? איך את הופכת את זה עליי? אני לא מצליחה להבין. אל תהפכי את התמונה, אני רוצה שתהיי גברת, ובמקום לחפש גברים להישען עליהם תשחקי את המשחק הזה"