חדשות מתפרצות

ח"כ ליברמן בעת סיור בדרום: "אנחנו חייבים לחסל את ראשי החמאס, ולשמור על השליטה הביטחונית בעזה"

מבזק חדשות

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, הגיע לסייר בדרום הארץ.

את הסיור פתח בעיריית שדרות, בפגישה עם סגנית ראש העיר הגב׳ חוה נחשונוב. משם המשיך לביקור עם שוטרי יס״מ, בהובלת סנ"צ אליהו שמול, סגן מפקד מרחב לכיש. לאחר מכן הגיע לאשדוד וביקר בחמ״ל העירוני, שם קיבל סקירה ותמונת מצב על האירועים הביטחוניים מסגן ראש העיר מר שמעון כצנלסון, וגורמי ביטחון בעיר.

לדבריו: ״הגעתי היום לסייר בשדרות, פגשתי תושבים, ועובדי עירייה מסורים שעדיין פועלים מסביב לשעון על מנת לתחזק את העיר. ביקרתי ביס״מ דרום, ושמעתי מסנ״צ אליהו שמול, על השוטרים שנלחמו בתוך תחנת שדרות בצורה הירואית, פשוט גיבורים. מה שאנחנו רואים כאן בדרום לא יכול לחזור על עצמו. וכדי שזה לא יחזור על עצמו אנחנו חייבים ליצור רצועת ביטחון, לחסל את ראשי החמאס, ולשמור על השליטה הביטחונית בתוך רצועת עזה".

"בלי יכולת להיכנס לרצועה באופן חופשי, לשלוף את המחבלים, להרוס תשתיות ברגע שמזהים אותן - אף אחד לא יחזור לכאן. חייבים להבין ולהפנים, מה שהיה זה לא מה שיהיה. אנשים לא יקבלו יותר טפטופים ולא יקבלו מבצעים כל כמה שנים, זה נגמר. אני מקווה שהמנהיגות שלנו מבינה את זה, גם בדרום וגם בצפון, חייבים לשקם את ההרתעה ולהחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל", סיכם.

ארנולד נטייב 13/11/2023 16:26
שתפו: