חדשות מתפרצות

כתבי אישום בפרשת הברחת הסמים על ידי הבכיר באל על

מבזק חדשות

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום נגד חנניה כנפו (51), ב.ב. (58), רמי יוגב (54), יניב חזן (41), רועי חן (37), אסי בן אבו (37), אבי פרץ (34), שחר לוי (40) ואשר מסילטי (56) בגין קשירת קשר לביצוע פשע וייבוא סם מסוכן (קוקאין). מסילטי נאשם גם בייבוא נשק שלא כדין. חן נאשם גם בהפרת הוראה חוקית (4 עבירות).

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עוה"ד גיא רוסו ורונית חסון, בין כנפו לב.ב., חזן ולוי קיימת היכרות ארוכת שנים. במשך שנים ארוכות, עבד א.א., עד המדינה, באגף הביטחון של חברת אל על, עד שהוחלף בתפקידו בשנת 2010 על ידי יוגב. בין השניים שררו קשרי חברות הדוקים במשך שנים רבות. החל משנת 2010 ועד למעצרו, עבד יוגב כראש מדור פיתוח ואמצעים באגף הביטחון של חברת אל על. במסגרת עבודתו באל-על וסיווגו הביטחוני, הייתה ליוגב גישה לאזורים מסווגים בנתב"ג, בין היתר למטוסים הנמצאים בשטח האווירי בנתב"ג. ב.ב. הנו עו"ד ובינו לבין עד המדינה שררו קשרי חברות הדוקים במשך שנים רבות.

הנאשמים, כל אחד על פי המיוחס לו בכתב האישום, קשרו קשר לייבא סם מסוכן מסוג קוקאין וב- 10 הזדמנויות שונות ייבאו את הקוקאין לישראל במשקל כולל של כ-150 ק"ג. כמו כן, מיוחסת לנאשמים עבירה אחת של ניסיון לייבא קוקאין במסגרת אותו הקשר.
 

אבישי גרינצייג 07/01/2019 11:42
שתפו: