חדשות מתפרצות

כתב אישום נגד מנהל קבוצת תדמיר, כחלק מפרשת השחיתות במועצה האזורית מטה יהודה

מבזק חדשות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אהרון (רון) ארצי, מנהל קבוצת תדמיר, כחלק מפרשת השחיתות במועצה האזורית מטה יהודה. ארצי הודה במסגרת הסדר טיעון שהוגש היום לבית המשפט במתן שוחד בסך 450 אלף שקל לראש המועצה משה דדון ולאחיו ואדם נוסף, וזאת כדי שיסייעו לו לרכוש את מפעל "תדמיר" (מפעל לייצור תערובות מזון לבעלי חיים) מידי האגודה שיתופית תדמיר השייכת למספר ישובים במועצה.
על פי כתב האישום, במהלך מפגשים בין משה דדון ואחיו לבין הנאשם אמר לו ראש המועצה דאז משה דדון כי יפעל לקידום מכירת המפעל בתמורה לתשלום שוחד של הנאשם. ראש המועצה דדון הוסיף והבהיר לנאשם שאם יסרב לשלם לו, לא רק שמכירת המפעל לא תצא לפועל אלא אף תטורפד על ידו.

במסגרת ההסדר המוסכם בין הצדדים יבקשו הצדדים מבית המשפט להטיל על הנאשם 8 חודשי מאסר בפועל מאחורי סורג ובריח, חילוט בשווי 450 אלף שקלים לטובת אוצר המדינה, קנס בסך 450 אלף שקל ומאסר על תנאי. נציין כי משה דדון ואחיו אבי הורשעו באוקטובר 2018 במסגרת הסדר טיעון בכתב אישום שכלל גם פרשייה זו. בית המשפט גזר על ראש המועצה משה דדון 47 חודשי מאסר בפועל ועל אבי דדון 24 חודשי מאסר בפועל, וכן ענישה כלכלית משמעותית על שניהם שכללה קנסות גבוהים וחילוט משמעותי.
 

מעריב אונליין 10:04 27/01/2019
שתפו: