חדשות מתפרצות

כתב אישום: ירה באוויר מחוץ לביתו של אדם שחייב כסף לאביו

מבזק חדשות

המשטרה עצרה גבר בן 29 שביצע ירי באוויר סמוך לביתו של תושב יפיע בגלל חוב כספי לאביו. ביום שישי הוגש נגדו כתב אישום. מהחקירה עולה כי הנאשם דפק בדלת הדירה ולאחר שהקורבן פתח את דלת הדירה התחיל ביניהם דין ודברים במהלכו שאל הנאשם את הקורבן מדוע הוא לא עונה לטלפון ואף הציג בפניו את הקעקוע שעל זרועו "FUCK THE POLICE" ולצידו ציור של אקדח. 
 
הקורבן ביקש מהנאשם לעזוב את המקום, נכנס לביתו וסגר אחריו את הדלת. הנאשם מיד עלה מספר מדרגות הסמוכות לדירת הקורבן, שלף אקדח מכיסו האחורי, ירה 3 יריות באוויר והסתלק מהמקום יחד עם האחר. לאחר מספר פעולות חקירה הצליחו החוקרים לאתר את הנאשם, תושב נצרת שעל זרועו אותו הקעקוע שהציג לקורבן הוא נעצר ומעצרו הוארך מפעם לפעם ע"י בית משפט השלום בנצרת בהתאם לבקשת המשטרה על פי ההתפתחויות בחקירה.
 
בסיום החקירה כל חומר הראיות שאספו החוקרים הועבר לפרקליטות מחוז צפון שהצליחו לגבש ממנו כתב אישום כנגד הנאשם בגין עבירות של נשיאת נשק וירי במקום מגורים ואף הגישו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת – (העתק מכתב האישום והבקשה למעצר עד תום ההליכים ניתן לקבל מדובר פרקליטות מחוז צפון וחיפה.)
 

אלון חכמון 07/07/2019 08:41
שתפו: