יו"ר הדמוקרטים וסגן הרמטכ"ל לשעבר, אלוף במיל' יאיר גולן, כתב בחשבון ה-X שלו: "כל חייל שנהרג בעזה הוא עוד עדות מחרידה להפקרה המדינית והביטחונית של הממשלה הזו. עסקה חלקית היא הדרך האיומה למלחמה ללא סוף. אפשר וחובה להחזיר את כל החטופים הביתה. אבל ממשלת ההפקרה רואה בחמאס נכס ובחטופים נטל. המלחמה הצבאית בעזה הסתיימה מזמן, והסיבה שהממשלה הזו לא מובילה מהלך מדיני שימצה את ההישגים הצבאיים, היא רק לשם הישרדותם בשלטון והזיות התנחלות מחדש בעזה. תאוות השלטון והלהט המשיחי מעבירים אותם על דעתם. כל חייל שנהרג בעזה הוא עוד עדות מחרידה להפקרה המדינית והביטחונית של הממשלה הזו".
סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן: "כל חייל שנופל - עדות מחרידה להפקרה של הממשלה"
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד
בעוד שלא ברור מתי התושבים יחזרו: בצפון הודיעו על "תוכנית חדשה"
התרחיש שמעורר דאגה במשטרה: השעות הגרועות ביותר לעלות היום על הכביש במהלך הפגנות החרדים