ד"ר לנה קורן פלדמן, מנהלת בית החולים בילינסון, אמרה הערב: "זה רגע שכל עם ישראל ייחל וציפה לו זמן רב. לאחר הערכה ראשונית אני שמחה לעדכן שמצבן הרפואי יציב, ואנחנו כאן כדי להעניק להם את כל הטיפול הנפשי והרפואי שהן זקוקות לו. ההתרגשות בשיאה. נדהמתי מתעצומות הנפש שלהן. אלה נשים חזקות, ששרדו באומץ רב ימים ארוכים מאוד של תופת, והאור בעיניהן לא כבה. הן כאן, הן איתנו, הן חזקות, הן מופלאות. כצפוי משהות ממושכת בשבי בתנאים קשים, זה ניכר. הצוות המקצועי שהתכונן חודשים ארוכים לרגע הזה מלווה וימשיך ללוות אותן בתקופה הקרובה בהערכה רפואית ואישית מקיפה. זו זכות עצומה עבורנו לפגוש את ארבעת הנשים המופלאות ולהיות חלק מתהליך הריפוי והשיקום שלהן, שהוא השיקום של העם כולו. המפגש המרגש עם המשפחות היה קשה לתאר במילים. דמעות של אושר שממלא את הלב. אנחנו מתחייבים בלב שלם להמשיך ולעשות הכל במסירות אין קץ כדי לדאוג לבריאותן הפיזית והנפשי וללוות אותן באהבה, בעדינות בדרכן חזרה למשפחותיהן ולחברה הישראלית. ולצד ההתרגשות והשמחה, לבנו עם המשפחות שעדיין ממתינות ליקיריהן. משימתנו תבוא לסיומה רק לאחר שכולם ישובו הביתה. ושבו בנות לגבולן".
ד"ר לנה קורן פלדמן, מנהלת בית החולים בילינסון: "מצבן של החטופות - יציב"
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מחאת הנגד החלה: "הגיע הזמן שבבני ברק ירגישו את זעמם של החילונים"
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה