נער בן 16 נפצע במהלך רכיבה על אופנוע במועצה אזורית גזר, מצבו אנוש. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים שמיר-אסף הרופא תוך כדי פעולות החייאה, עם חבלת ראש. חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א עבד עיסאוי סיפר: "הגענו למקום וראינו את הרוכב שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק, ואזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות בתדרוך טלפוני של מוקד 101. המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו אנוש".
נער בן 16 נפצע במהלך רכיבה על אופנוע, מצבו אנוש
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל