הבית הלבן פרסם הודעה לרגל שחרורו של האזרח האמריקאי,קית' סגל, משבי החמאס: "היום אנו חוגגים את שחרורם של שלושה בני ערובה משבי חמאס בעזה, ביניהם קית' סיגל האמריקאי. אנו אסירי תודה על כך שהוא יהיה שוב עם אשתו אביבה, יותר מ-480 יום לאחר שנלקחו מביתם בישראל. הנשיא טראמפ הפך את הבטיחות והביטחון של האמריקאים ברחבי העולם לעדיפות העליונה של ממשלו. ארצות הברית תמשיך לעבוד עם ישראל כדי לאחד מחדש את כל בני הערובה הנותרים עם משפחותיהם ולהבטחת שלום באזור".
הבית הלבן על שחרורו של קית' סגל: "אסירי תודה על כך"
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מחאת הנגד החלה: "הגיע הזמן שבבני ברק ירגישו את זעמם של החילונים"