בציוץ שפרסם היום, הדגיש שר החוץ האמריקאי מרקו רוביו את מחויבות הממשל לשחרור רצועת עזה מידי חמאס. "כפי שהנשיא הבהיר היום, ארצות הברית מוכנה להוביל ולהחזיר את עזה לפריחה", כתב רוביו, והוסיף כי "מטרתנו היא להשיג שלום בר-קיימא באזור עבור כל העמים". הדברים מגיעים על רקע המאמצים הדיפלומטיים המתגברים באזור.
שר החוץ האמריקאי רוביו: "עזה חייבת להשתחרר מחמאס"
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון
ההערכה מתחזקת: התפתחות אחת תקרב משמעותית את חזרתו של רון ארד
בעוד שלא ברור מתי התושבים יחזרו: בצפון הודיעו על "תוכנית חדשה"
התרחיש שמעורר דאגה במשטרה: השעות הגרועות ביותר לעלות היום על הכביש במהלך הפגנות החרדים