בפוסט ברשת ה-X, כתב שר החוץ גדעון סער כי הוא מברך על החלטת הנשיא טראמפ לא להשתתף יותר במועצה (UNHRC), והודיע כי גפ ישראל מצטרפת להחלטה. "ה-UNHRC הגן באופן מסורתי על פורעי זכויות אדם בכך שאיפשר להם להסתתר מבדיקה, ובמקום עשה דמוניזציה אובססיבית לישראל". עוד הוסיף: "ישראל הייתה נתונה ליותר מ-100 החלטות גינוי, למעלה מ-20% מכל ההחלטות שהתקבלו אי פעם במועצה - יותר מאשר נגד איראן, קובה, צפון קוריאה וונצואלה ביחד. לא נקבל את האפליה הזו יותר".
ישראל פרשה ממועצת זכויות האדם של האו"ם: "לא נקבל את האפליה הזו יותר"
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו