הנציג הקבוע של רוסיה באו"ם בז'נבה, גנאדי גטילוב, אמר כי מוסקבה טרם רואה צעדים חיוביים מצד הממשל האמריקני החדש בנושא פירוק הנשק. "אנחנו מוכנים לשמור על יחסי שיתוף פעולה תקינים עם כל ממשל אמריקני", אמר גטילוב. "היינו מוכנים לעשות זאת במסגרת הוועידה לפירוק נשק... אך בינתיים איננו רואים כל התקדמות חיובית בנושא זה בז'נבה".
רוסיה: לא רואים התקדמות מול ארה"ב בנושא פירוק הנשק
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו