משלחת עסקית גדולה ברשות שר הכללכה ניר ברקת יצא הבוקר להודו במשלחת שמונה כ-100 חברות עסקיות והיא הגדולה ביותר שיצא אי פעם להודו. המשלחת מאורגנת על ידי משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות מנהל סחר חוץ ומכון היצוא ובשיתוף מנהלת צמיחה, התאחדות התעשיינים ואיגוד לשכות המסחר, תשהה בהודו בין התאריכים 10-13 בפברואר 2025, ותשתתף במגוון אירועים כלכליים ועסקיים. לצד שר הכלכלה והתעשייה ברקת ומנכ"ל המשרד, מוטי גמיש, יובילו את המשלחת יו"ר מכון היצוא, אבי בלשניקוב, נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, ומנכ"לית איגוד לשכות המסחר, גילית רובינשטיין.
כ-100 חברות ישראליות: המשלחת העסקית הגדולה ביותר שיצאה אי פעם להודו
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט