לשכת רה"מ: "הטענה של 'גורמים במשא-ומתן' שחמאס הוא זה שהביא להקדמת פעימת השחרור, היא שיא חדש של אבסורד והדהוד תעמולת החמאס. כבר לפני כשבועיים הגדיר ראש הממשלה את המטרה לשחרר את יתרת החטופים החיים של שלב א׳ בפעימה אחת במקום שתיים. ההבנות הושגו כתוצאה מהעמדה התקיפה של ראש הממשלה והנחייתו לעבות את כוחות צה״ל מסביב ובתוך עזה, ומהאולטימטום של נשיא ארצות-הברית טראמפ. נזכיר כי חמאס הודיע על סירובו לשחרר את חטופינו ולהפר בכך את העסקה - ורק העמידה הנחושה של ישראל הביאה להתקפלות החמאס".
לשכת רה"מ: הטענה של "גורמים במשא-ומתן" שחמאס הביא להקדמת פעימת השחרור - שיא האבסורד
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל