שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר האוצר האמריקני, סקוט בסן, נפגשו ודנו בהעמקת השותפות הכלכלית בין ישראל לארצות הברית. בהצהרת משרד האוצר האמריקני נמסר כי "זהו זמן קריטי לעיצוב עתיד כלכלי אסטרטגי חדש לשתי המדינות, לחיזוק המנהיגות הגלובלית של ארה"ב ולתפקידה של ישראל כשותפה כלכלית מרכזית". השניים הסכימו על חיזוק מנגנוני הדיאלוג בין המדינות, במטרה לשפר את שיתוף הפעולה בתחומים מרכזיים כמו מדיניות כלכלית, טכנולוגיה ורגולציה פיננסית.
סמוטריץ' ושר האוצר האמריקני סיכמו על חיזוק שיתוף הפעולה הכלכלי בין המדינות
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט