הולכת רגל בת 45 נפגעה מרכב ברהט, מצבה קשה. צוותי מד"א פינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם חבלה רב מערכתית. פראמדיק מד"א מאלק אבו ערארה סיפר: "האישה שכבה על הכביש כשהיא סובלת מחבלה רב מערכתית קשה מאוד לאחר שנפגעה מרכב, ביצענו בה בדיקות רפואיות, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה בניידת טיפול לבית החולים כשמצבה קשה".
הולכת רגל בת 45 נפגעה מרכב ברהט, מצבה קשה
במשטרה נערכים ל"צונאמי" בדרכים: "מי שלא צריך לנסוע - שלא ייסע"
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון