נאס"א וספייס-אקס שיגרו צוות חדש לתחנת החלל הבינלאומית במסגרת משימת "צוות-10". הצוות החדש יחליף את האסטרונאוטים האמריקנים באץ' וילמור וסוני ויליאמס, השוהים בתחנת החלל מאז יוני 2024. השניים היו אמורים לשהות במשימה קצרה של שמונה ימים בחללית "סטארליינר" של בואינג, אך תקלות טכניות במערכת ההנעה של החללית מנעו את חזרתם. הצוות החדש צפוי להגיע לתחנה הלילה, ווילמור וויליאמס יחזרו לכדור הארץ ב-19 במרץ. בשבועות האחרונים הפכה המשימה לנושא פוליטי בארה"ב, כאשר הנשיא טראמפ ואילון מאסק העלו טענות, ללא הוכחות, בנוגע לסיבות להארכת שהות האסטרונאוטים בחלל, שקשורות לביידן.
לאחר 9 חודשים: נאס"א שיגרה צוות שיחזיר שני אסטרונאוטים שנתקעו בחלל
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל