לשכת ראש הממשלה: "ראש הממשלה נתניהו מגבה את שר הביטחון והרמטכ״ל בהחלטתם להדיח את חותמי המכתב. סרבנות היא סרבנות – גם כשהיא נאמרת במרומז ובשפה מכובסת. התבטאויות שמחלישות את צה״ל ומחזקות את אויבינו בזמן מלחמה הן בלתי נסלחות. מדובר בקבוצת שוליים קיצונית שמנסה שוב לשבור את החברה הישראלית מבפנים. הם כבר ניסו לעשות את זה לפני השבעה באוקטובר, וחמאס פירש את הקריאות לסרבנות כחולשה. קבוצת השוליים הרעשנית הזו מופעלת למען מטרה אחת - הפלת הממשלה. היא לא מייצגת את הלוחמים ולא את הציבור. צה״ל נלחם – וכולנו מאחוריו".
נתניהו מגיב למכתב הטייסים: "קבוצת השוליים הרעשנית הזו מופעלת למען מטרה אחת - הפלת הממשלה"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל