פיקוד מרכז ארה"ב (CENTCOM) פרסמו ברשת ה-X כי מאז תחילת המבצע של הצבא האמריקאי נגד חות'ים ב-15 במרץ, נתקפו למעלה מ-800 מטרות. עוד ציינו כי שיגורי הטילים הבליסטיים ירדו ב-69% ותקיפות רחפנים ירדו ב-55% מאז תחילת התקיפות. "נמשיך להגביר את הלחץ עד להשגת המטרה, שנותרה השבת חופש הניווט והרתעה אמריקאית באזור", הוסיפו בסוף ההודעה.
פיקוד מרכז ארה"ב: תקפנו למעלה מ-800 מטרות של החות'ים; שיגורי הטילים ירדו ב-69%
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני