על פי תקנות התעופה הבין לאומיות, כאשר מדובר בסדק בשכבה החיצונית בלבד, ולא נגרם נזק לשכבות הפנימיות, מותר להמשיך את הטיסה אל יעדה, בתנאי שאין החמרה בגודל הסדק ושכל יתר מערכות המטוס פועלות כשורה. הטייסים מחויבים להמשיך לנטר את מצב החלון ולדווח על כל שינוי, אך אין חובה לנחיתת חירום אלא אם יש חשש לכשל מבני או לסכנה ללחץ התא.
תכנון מבנה חלון הקוקפיט מביא בחשבון תרחישים כאלה בדיוק, עם מנגנוני גיבוי ועמידות גבוהה, כך שלנוסעים לא נשקפה סכנה אמיתית במהלך הטיסה. המטוס צפוי לעבור בדיקה ותיקון לפני טיסתו הבאה, בהתאם להנחיות היצרן ולתקנות התחזוקה המחמירות.