אגף החינוך במועצת אשכול פרסם לפני זמן קצר הודעת עדכון להורים, לאור ההתפתחויות עם השביתה הצפויה במערכת החינוך. על פי ההודעה, שנשלחה בשעה 8:00, נמסר: "בשעה זו מתקיים דיון בבית הדין לעבודה בנושא שביתת הסתדרות המורים על הקיצוץ בשכרם לאור צו מניעה שהוציאה המדינה. אנו עוקבים אחר הדברים. גם את ינתן צו מניעה בהמשך הבוקר ובית הדין יורה על ביטול השביתה, הלימודים בבתי הספר היסודיים ובחטיבת הביניים במועצה יחלו בשעה 11:00 ומערך הסעות יצא כפי שעידכנו במהלך סוף השבוע. זאת בשל הצורך בזמן היערכות מינימלי לארגון הסעות והתאמת המערכות הבית ספריות. לגבי גני הילדים, במידה שינתן צו מניעה, גני הילדים יקדימו את הפתיחה לשעה 10:30. מועצה אזורית אשכול תומכת במאבק הצודק של צוותי החינוך על זכויותיהם למען מערכת החינוך כולה ולמען ילדינו. אנו תקווה שיושגו הבנות מלאות במהרה שיאפשרו חזרה ללימודים סדירים".
דיון מיותר? במועצה הזו הודיעו - הלימודים יחלו בשעה 11:00 בכל מקרה
יום אחרי סיום העדות: נתניהו חוזר לסיבוב נוסף בבית המשפט
מו"מ תקוע בוושינגטון: ישראל מסרבת לוותר על דרום לבנון | דיווח
חצה את הכביש - וחטף: תיעוד הירי בלב השכונה בצפון תל אביב
טרגדיה בצה"ל: עובד קבלן נהרג כתוצאה מתאונה מבצעית
כאוס בהפגנת החרדים: "העיף אותי עם הקטנוע ופגע בעוד מכונית"