על פי דיווח ברויטרס, שר ההגנה של ארצות הברית פיט הגסת' הורה לצמצם ב-20% את מספר הקצינים בדרגת ארבעה כוכבים - הדרגה הכי גבוהה בצבא ארצות הברית. ההוראה של שר ההגנה כוללת גם צמצום של 20% בכמות הקצינים במשמר הלאומי, והפחתה של 10% בקרב קצינים בכירים בצבא כולו. לטענת הגסת', "יש יחס הפוך בין מספר הקצינים לניצחון בשדה הקרב".
שר ההגנה של ארצות הברית הורה על צמצום מספר הקצינים בצבא | דיווח
"את לא מאיימת עליי - אני פה כבר 10 שנים": הקרב של נתניהו נגד העיתונאים מגיע לבית המשפט
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט
צעירה כבת 19 נורתה למוות ברמלה - המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע