יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, בוועידת ההתיישבות של 'מקור ראשון': "מיצינו את הדיונים המקיפים והעמוקים שעשינו בוועדה. אנחנו כפסע ממעבר לשלב הבא - ניסוח החוק. לא נוכל להסתדר בלי סנקציות אישיות וסנקציות מוסדיות. זה חייב להיות בחוק. אי אפשר להתייחס לסבב חמישי ושישי של מילואים בשיווין נפש כשיש כל כך הרבה שלא משרתים. הצבא חייב להיות ערוך למצב שבו בחור חרדי שנכנס לצבא, יקבל את כל התנאים גם לצאת ממנו חרדי. או שיעבור חוק אמיתי או שלא יהיה חוק. בלוף של חוק - לא יהיה".
יולי אדלשטיין מטיל פצצה: "או שיעבור חוק אמיתי או שלא יהיה חוק"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל