ב-BBC דווח על שלושה אזרחים שנהרגו בקשמיר שבשליטת הודו עקב הפגזה פקיסטנית, כך טען צבא הודו. סוכנות הידיעות ההודית ANI טענה בציטוט שהובא מהצבא כי "בליל ה-6 וה-7 במאי, צבא פקיסטן נקט בירי ללא התגרות ובפצצות ארטילריות מעבר לקו השליטה והגבול הבינלאומי, מול ג'אמו וקשמיר. שלושה אזרחים נהרגו כתוצאה מירי והפגזה אלה". צבא הודו אומר שהוא מגיב להפגזה. סוכנויות הידיעות רויטרס ו-AFP ציטטו גם הן את הצבא ההודי שאמר כי שלושה אזרחים הודים נהרגו בקשמיר, הנמצאת תחת ניהול הודו, כתוצאה מהפגזה פקיסטנית.
הודו: שלושה אזרחים נהרגו בקשמיר בעקבות תקיפה פקיסטנית, הצבא ההודי: "נגיב לכך"
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט
צעירה כבת 19 נורתה למוות ברמלה - המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע