קליפורניה ו-15 מדינות נוספות תבעו את ממשל טראמפ בטענה שהממשל הפדרלי מעכב באופן בלתי חוקי מיליארדי דולרים מכספים שהוענקו בעבר למדינות עבור טעינת רכבים חשמליים. בפברואר, משרד התחבורה האמריקאי הודיע כי הוא משעה את תוכנית טעינת הרכבים החשמליים, ומבטל את אישור תוכניות הטעינה החשמליות לבדיקה מחודשת. התביעה כוללת גם את קולומביה, ונכתב בה כי הפעולה "תהרוס את היכולת של המדינות לבנות תשתית טעינה הדרושה להנגשת כלי הרכב החשמליים לצרכנים רבים יותר. במטרה להאבק בשינויי האקלים, להפחית זיהום ולתמוך בכלכלות הירוקות של המדינות".
16 מדינות בוושינגטון די.סי תובעות את טראמפ
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט
צעירה כבת 19 נורתה למוות ברמלה - המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע