"אקסיוס" מדווחים כי השר רון דרמר נפגש אתמול בבית הלבן עם נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ. השניים דנו במשא ומתן בין ארה"ב לאיראן בנושאי הגרעין ובמלחמה בעזה. דרמר נועד לפני כמה ימים עם מזכיר המדינה מרקו רוביו.
השר רון דרמר נפגש עם טראמפ בבית הלבן
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו