על פי דיווח בוושינגטון פוסט, 60 אזרחים לבנים מדרום אפריקה צפויים להגיע ביום שני לארצות הברית ולקבל מעמד של פליטים, בטענה שהם "היו עדים לאלימות קיצונית בהקשר גזעני או חוו אותה בעצמם". כמו כן, דווח שבכיר במשרד החוץ בדרום אפריקה טען שהסיבה לקבלת מעמד פליטים אינה מבוססת, ומדובר בטקטיקה של ארצות הברית להטיל ספק בדמוקרטיה החוקתית של המדינה.
60 אנשים מדרום אפריקה צפויים להגיע לארה"ב ולקבל מעמד של פליטים | דיווח
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט
צעירה כבת 19 נורתה למוות ברמלה - המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע