רשות המים הפלסטינית טוענת: 85% ממתקני המים והתברואה ברצועת עזה ניזוקו קשות, ונפחי שאיבת המים ירדו ב-70-80%. צריכת המים הממוצעת לנפש ירדה ל-3 עד 5 ליטר ליום, נתון נמוך בהרבה מהמינימום המומלץ על ידי ארגון הבריאות העולמי במצבי חירום. עוד ציינו כי הזרמת מי שפכים לאזורי מגורים והצפה של אגני מי גשמים מאיימים להפיץ מחלות, שכן התושבים נאלצים להשתמש במים מלוחים ובלתי ראויים לשתייה.
רשות המים בעזה: 85% ממתקני המים ברצועה ניזוקו; צריכת המים לאדם ירדה ל-3-5 ליטר ביום
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט
צעירה כבת 19 נורתה למוות ברמלה - המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע