בדרך לפיצוץ במו"מ עם איראן? שר החוץ האיראני עבאס עראקצי: "עמדתנו ברורה מאוד: העשרת האורניום תימשך. אנחנו מוכנים להעניק שקיפות בנוגע לתוכנית הגרעין למטרות שלום שלנו, כשבתמורה צריך גם לקיים שיחות על הסרת הסנקציות. לא נקבל דרישות גדולות יותר. אנו שוקלים האם להשתתף בסבב המשא ומתן הבא, למרות שאנחנו מתמודדים עם דרישות מוגזמות בשולחן המו"מ".
שר החוץ האיראני עבאס עראקצי: "נמשיך להעשיר אורניום"
"אוניית מטען גדולה ויקרה מאוד": טראמפ הודה במה שקיווה שלא יקרה
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא