בדרך לפיצוץ במו"מ עם איראן? שר החוץ האיראני עבאס עראקצי: "עמדתנו ברורה מאוד: העשרת האורניום תימשך. אנחנו מוכנים להעניק שקיפות בנוגע לתוכנית הגרעין למטרות שלום שלנו, כשבתמורה צריך גם לקיים שיחות על הסרת הסנקציות. לא נקבל דרישות גדולות יותר. אנו שוקלים האם להשתתף בסבב המשא ומתן הבא, למרות שאנחנו מתמודדים עם דרישות מוגזמות בשולחן המו"מ".
שר החוץ האיראני עבאס עראקצי: "נמשיך להעשיר אורניום"
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מחאת הנגד החלה: "הגיע הזמן שבבני ברק ירגישו את זעמם של החילונים"