פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט השלום לנוער באשקלון כתב אישום נגד תושב המרכז, שבעת שהיה קטין - חצה את הגבול לעזה. ע"פ הכתב, שהוגש ע"י עו"ד מזל מנשה קסהון, מספר חודשים טרם מלחמת "חרבות ברזל" כ-150 איש התקבצו בסמוך למעבר ארז, ובשלב מסוים הנאשם חצה את שטח החיץ של המעבר וחדר לתוך שטח הרצועה, וטיפס על עמוד חשמל. עוד צוין בכתב כי הוא שהה על העמוד הגבוה, "תוך שהוא מסכן את חייו ואת חייהם של חיילי צה"ל בשל סכנת ירי צלפים עזתי", נכתב. רק לאחר שצה"ל הפציר בו לרדת - הוא נענה וירד מהעמוד. לנאשם יוחסה עבירה של כניסה למקום צבאי.
פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד צעיר שחצה לעזה בזמן הפגנה, טרם המלחמה
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל