הליגה נגד השמצה פרסמה שוב את נתוני האנטישמיות בארה"ב בשנה החולפת, בעקבות פיגוע הירי בוושינגטון. לפי הנתונים, התקריות האנטישמיות בארה"ב בשנת 2024 שברו כל שיא שנתי קודם – זו השנה הרביעית ברציפות. מדובר בעלייה חדה שהורגשה לאחר ה-7 באוקטובר. כמו כן ציינו כי זו הפעם הראשונה שבה חלק מהאירועים הכוללים רכיבים הקשורים לישראל או לציונות מהווים את רוב התקריות (58% מסך כל התקריות). עוד ציינו עלייה של 84% בתקריות בקמפוסים, ועלייה של 21% בתקיפות פיזיות - כך עולה מן הדו"ח המסכם השנתי של הליגה נגד השמצה אודות תקריות אנטישמיות לשנת 2024.
הליגה נגד אנטישמיות מזכירה: עלייה חדה בתקריות, 58% מהן - היו נגד ישראל
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני